Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel ekstre raporu, Excel kullanılarak oluşturulan ve genellikle finansal verileri takip etmek, raporlamak ve bütçe yönetimini geliştirmek için kullanılan bir belgedir 1.
Bu tür raporlar, aşağıdaki özellikleri içerebilir:
- Detaylı envanter raporlama 1. Ürünlerin kategorilere göre analizi ve stok seviyelerinin izlenmesi 1.
- Otomatik hesaplamalar 1. Stok artış ve azalış miktarlarının otomatik olarak yönetilmesi 1.
- Görsel grafikler ve özetler 1. Verilerin daha anlaşılır hale getirilmesi için grafiklerin ve kapsamlı özetlerin eklenmesi 3.
- Veri filtreleme ve sıralama kolaylığı 1. Belirli bilgilere hızlı erişim sağlamak için verilerin filtrelenmesi ve sıralanması 3.
Ayrıca, kasa raporu gibi belirli iş alanlarına yönelik Excel ekstre şablonları da mevcuttur 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: