Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dara perakende, ürünlerin doğrudan son tüketicilere satılması sürecini ifade eder 2. Bu bağlamda, perakende işletmelerin işlevleri şunlardır:
- Ürün Temini: Üreticilerden veya toptancılardan ürünleri satın almak 12.
- Fiyatlandırma: Ürünleri daha yüksek bir fiyata satarak kar elde etmek, bu fark toptan fiyat ile satış fiyatı arasındaki farktan kaynaklanır 1.
- Satış ve Müşteri Hizmetleri: Ürünleri mağazalarda veya çevrimiçi platformlarda sunmak, müşteri taleplerini karşılamak ve müşteri memnuniyetini sağlamak 25.
- Lojistik ve Depolama: Ürünlerin uygun şartlarda depolanması ve tüketiciye ulaştırılması 1.
- Pazarlama ve Tanıtım: Pazarlama stratejileri oluşturup uygulayarak müşteri çekmek ve lansmanlar, promosyon etkinlikleri gerçekleştirmek 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: