Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CPA (Cost Per Action) pazarlama, bir kullanıcının belirli bir eylemi gerçekleştirmesi karşılığında reklamverenin ödediği maliyeti ifade eden bir dijital pazarlama modelidir 135.
Bu eylemler arasında bir ürün satın alma, bir form doldurma, bir hizmete abone olma veya bir demo talebini gerçekleştirme gibi durumlar yer alabilir 135.
CPA pazarlamanın bazı avantajları:
- Maliyet etkinliği: Reklamverenler, yalnızca hedeflenen aksiyonun gerçekleştirilmesi durumunda ödeme yapar 35.
- Risk minimizasyonu: İşletmeler, yalnızca sonuç elde ettikleri eylemler için ödeme yaptıkları için riskler daha düşüktür 35.
- Ölçülebilirlik: Kampanyaların etkinliği kolayca analiz edilebilir ve bütçe daha verimli kullanılabilir 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: