Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CPA Marketing (Cost Per Action), maliyet başına eylem anlamına gelir ve dijital pazarlama stratejilerinden biridir 12.
Bu modelde, reklamveren yalnızca belirli bir eylem gerçekleştirildiğinde ödeme yapar 23. Bu eylem, bir satın alma işlemi, form doldurma, uygulama indirme veya e-posta aboneliği gibi kullanıcı tarafından yapılan bir aksiyon olabilir 23.
CPA Marketing'in avantajları:
- Düşük risk: Reklamveren, sadece sonuç aldığında ödeme yaptığı için bütçesini optimize edebilir 23.
- Ölçülebilirlik: Kampanyanın başarısını ölçmek için net metrikler sunar 13.
- Geniş kitle erişimi: Bağlı kuruluşlar, farklı hedef kitlelere ulaşma yeteneğine sahiptirler 1.
Zorlukları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: