Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CPA (Cost Per Action), kullanıcıların belirli bir eylemi gerçekleştirmesi karşılığında reklamverenlerin ödedikleri maliyeti ifade eder 145. Bu eylemler, bir form doldurma, bir ürün satın alma veya bir hizmete abone olma gibi çeşitli etkileşimleri kapsayabilir 145.
CPA'nın temel işlevleri:
- Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçme 14. Reklamverenler, CPA'yı kullanarak kampanyalarının hedef kitlesine ulaşıp ulaşmadığını ve kullanıcıları aksiyona geçirip geçirmediğini ölçebilir 14.
- Maliyet optimizasyonu 13. CPA, reklam bütçesinin en verimli şekilde kullanılmasını sağlar; işletmeler yalnızca doğrudan değer yaratan eylemler için ödeme yapar 135.
- Dönüşüm oranlarını artırma 14. CPA, dönüşüm odaklı stratejilerde kullanılarak pazarlama kampanyalarının daha etkili hale gelmesine yardımcı olur 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: