Buradasın
Circle K pazarlama stratejisi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Circle K'nin pazarlama stratejisi, çeşitli unsurları içerir:
- Segmentasyon, hedefleme ve konumlandırma: Şirket, motoristler, kentsel tüketiciler, meşgul profesyoneller, öğrenciler, düşük gelirli işçiler ve aileler gibi farklı müşteri segmentlerine hitap eder 12.
- Kampanyalar: "Ne Zaman, Nerede, Ne Olursa Olsun", "Yaramaz veya İyi" ve "Karışımı Yap" gibi kampanyalarla müşteri bağlılığı ve memnuniyeti sağlanır 123.
- Sosyal medya pazarlaması: Instagram, Facebook, Twitter ve TikTok gibi platformlarda aktif olarak yer alır ve kullanıcı tarafından oluşturulan içeriklere önem verir 123.
- Influencer iş birlikleri: Hedef kitleye uygun influencer'larla içerik oluşturma ve tanıtım çalışmaları yapar 13.
- SEO stratejileri: Organik görünürlüğü artırmak için arama motoru optimizasyonu kullanır 13.
- Loyalty (sadakat) programı: Müşterilerin bağlılığını artırmak için mobil mesajlaşma ve sadakat programları sunar 2.
- E-ticaret ve mobil uygulamalar: Online sipariş ve teslimat seçenekleri ile müşteri deneyimini iyileştirmeyi hedefler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: