Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ATL (Above The Line) Pazarlama:
- Geniş kitlelere yönelik reklamcılık 123.
- Marka bilinirliği oluşturmayı ve ürün/hizmetin zihinlerde yer etmesini hedefler 13.
- Televizyon, radyo, gazete, dergi gibi kitle iletişim araçlarını kullanır 123.
- Dönüşümlere değil, bilgi vermeye odaklanır 3.
BTL (Below The Line) Pazarlama:
- Belirli hedef kitlelere yönelik reklamcılık 123.
- Marka bilinirliğinden ziyade satış veya dönüşüm gerçekleştirmeye odaklanır 3.
- Doğrudan posta, e-posta, SMS, sosyal medya, broşürler gibi kanalları kullanır 134.
- Kişiselleştirilmiş iletişim ve yüksek geri dönüş takibi sağlar 135.
TTL (Through The Line) Pazarlama:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: