• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    CCO (Chief Communications Officer), kuruluşlarda iletişim stratejileri ve faaliyetlerinden sorumlu üst düzey bir yönetici pozisyonudur 1.
    CCO'nun bazı görevleri:
    • Marka bilinirliğini artırmak ve hedef kitlelere ulaşmak 1.
    • Kurumsal itibarı güçlendirmek 1.
    • Kriz yönetimi yapmak 1.
    • Kurum içi iletişimi sağlamak 1.
    • İletişim yöntemlerinin belirlenmesi, uygulanması ve takibi 1.
    Ayrıca, CCO, iç ve dış ticaret faaliyetleri, e-ticaret, piyasa ve şirket içerisindeki pazar payları ile yeni pazarlar konusunda yönetim yetkisine sahiptir 3. Satış, lojistik, üretim ve operasyon gibi birçok departmanla koordineli çalışır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    COO açılımı nedir?

    COO, "Chief Operating Officer" ifadesinin kısaltmasıdır. COO'nun bazı görevleri: Şirket içindeki tüm operasyonların verimli bir şekilde yerine getirilmesinden sorumlu olmak. Çalışanlar ile ilgili alınan kararları denetlemek ve çalışma ortamlarının iş güvenliğini sağlamak. Üretimin en az maliyetle en güvenli şekilde yapılması için yıllık iş planları hazırlamak. Küçük ölçekli şirketlerde COO ve CEO unvanları aynı kişide toplanabilirken, büyük şirketlerde bu iki pozisyon ayrıdır; CEO genel yönetimden, COO ise operasyonel işlerden sorumludur.