Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bütünleşik tutundurma, pazarlama iletişimi unsurlarının (reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, satış geliştirme, doğrudan pazarlama, sponsorluk, fuarcılık vb.) stratejik bir yaklaşımla bir arada ve uyumlu bir şekilde gerçekleştirilerek mesajlarda tek seslilik yaratılması çabalarıdır 135.
Bu yaklaşım, şirketlerin tüm pazarlama ve tutundurma aktivitelerinin bütünleşik ve tutarlı bir imaj yansıtması esasına dayanır 5. Bütünleşik tutundurma, tüketici ile iletişimi sağlayan tüm hususların stratejik bir yaklaşım içerisinde bir arada ve senkronize bir şekilde ele alındığı bir süreçtir 3.
Bütünleşik tutundurmanın temel amaçları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: