Buradasın
Bütünleşik reklam tutundurma ve pazarlama iletişimi ne demek?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bütünleşik reklam tutundurma ve pazarlama iletişimi, farklı pazarlama kanallarını uyum içinde kullanarak markanın tüm iletişim stratejilerini entegre bir şekilde yürütmesini sağlar 2.
Bu yaklaşım, marka mesajlarının her kanalda tutarlı ve etkili bir biçimde iletilmesini mümkün kılarak müşteri deneyimini zenginleştirir ve markanın daha geniş kitlelere ulaşmasına yardımcı olur 23.
Bütünleşik pazarlama iletişiminin temel unsurları:
- Reklam: Marka veya ürünün geniş kitlelere duyurulması için kullanılan iletişim aracı 4.
- Halkla ilişkiler: Markanın itibarını güçlendirmek ve olumlu haberlerin yayılmasını sağlamak için yapılan çalışmalar 4.
- Kişisel satış: Ürün sunumu, kişisel imaj ve beden dilinin etkin kullanımı 1.
- Fiyatlandırma: Promosyon araçları olarak fiyatın kullanımı ve ürün fiyatının tüketiciye uygunluğunun duyurulması 1.
- Diğer araçlar: Sponsorluk, dijital pazarlama, e-posta pazarlama vb. 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: