Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bölgesel pazarlamanın amacı, belirli bir bölgedeki insanların ihtiyaçlarını karşılamak ve yerel pazar dinamiklerine uygun çözümler sunmaktır 12.
Bölgesel pazarlamanın bazı amaçları:
- Müşteri memnuniyetini artırmak: Yerel pazar ihtiyaçlarını doğru bir şekilde belirleyerek, müşterilere daha iyi hizmet sunmak 12.
- Rekabet avantajı sağlamak: Yerel pazara özel çözümler sunarak rakiplerden farklılaşmak 2.
- Maliyetleri azaltmak: Reklam ve hedef kitle unsurlarını kesin olarak belirleyerek, gereksiz kitlelere ulaşmayı önlemek 15.
- Marka bilinirliğini artırmak: Bölgesel reklam kampanyaları ve etkinliklerle markanın tanınırlığını yükseltmek 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: