Buradasın
Bir marka neden imaj kaybeder?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bir markanın imaj kaybetmesinin birkaç nedeni olabilir:
- Yanıltıcı reklam ve pazarlama çalışmaları 2. Agresif veya yanıltıcı bir reklam kampanyası, markanın kötü algılanmasına ve imaj kaybetmesine yol açabilir 2.
- Düşük ürün ve hizmet kalitesi 23. Müşterilerin beklentilerini karşılamayan ürünler, markanın imajını olumsuz etkiler 23.
- Yetersiz müşteri hizmetleri 3. Kötü müşteri deneyimi, marka itibarını zedeler 3.
- Etik dışı davranışlar 4. Marka, tüketici şikayetlerine yeterince önem vermediğinde veya etik olmayan iş uygulamaları yaptığında itibarı zedelenir 4.
- Kriz anlarında yetersiz hazırlık ve yanıt 4. Markanın, olumsuz durumları önceden tahmin edememesi ve bu olaylara hızlı ve etkin bir şekilde yanıt verememesi, imaj kaybına neden olabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: