Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
B2B (işletmeden işletmeye) fiyatları çeşitli faktörlere bağlı olarak belirlenir:
- Sistemin kapsamı ve modüller 2. B2B çözümlerinin fiyatlandırması, sunduğu fonksiyonlara göre değişkenlik gösterir 2.
- Kullanıcı sayısı ve trafik kapasitesi 2. Yazılımın aynı anda kaç kullanıcıya hizmet vereceği, fiyatlandırmada belirleyici rol oynar 2.
- Özelleştirme derecesi 2. Hazır şablonlarla çalışan standart çözümler, tamamen özel geliştirilen sistemlere kıyasla daha ekonomik olabilir 2.
- Pazar temelli fiyatlandırma 1. Fiyatları ayarlamak için piyasanın durumuna ve rekabete ilişkin zamanında bilgiler kullanılır 1.
- Değer temelli fiyatlandırma 14. Satıcının ürününün, müşteri işletmesine veya üretimde oluşturduğu katma değerle bağlantılıdır 14.
- Kullanıcı bazlı fiyatlandırma 4. İşletmelere, ürünlerine erişecek veya ürünlerini kullanacak kullanıcı sayısına göre fiyatlama yapılır 4.
- Kullanım bazlı fiyatlandırma 4. İşletmelere, ürünlerini ne kadar kullandıklarına göre fiyatlama yapılır 4.
- Dinamik fiyatlandırma 14. Fiyatlar, piyasa koşullarına göre gerçek zamanlı olarak güncellenir 14.
B2B fiyatları belirlenirken, işletmenin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçları, teknik destek ve güncelleme politikası gibi unsurlar da dikkate alınmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: