Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
B2B destek, işletmeler arası (B2B) ilişkilerde müşterilere sunulan destek hizmetlerini ifade eder 12. Bu hizmetler, aşağıdaki görevleri içerir:
- Proaktif İletişim: Müşteri sorunlarını önceden tespit edip önlemek için ileriye dönük bildirimler ve kullanım ipuçları sağlamak 1.
- Eğitim ve Kaynaklar: Müşterilere ürün veya hizmetle ilgili eğitimler ve kaynaklar sunarak onların en iyi şekilde yararlanmalarını sağlamak 12.
- Teknoloji Kullanımı: Müşteri iletişimini yönetmek için ileri düzey müşteri destek platformları ve CRM sistemleri kullanmak 12.
- Müşteri Geri Bildiriminin Değerlendirilmesi: Hizmetin zayıf ve güçlü yanlarını belirlemek için müşteri geri bildirimlerini titizlikle değerlendirmek 1.
- Kişiselleştirilmiş Hizmet: Müşterilerin ihtiyaçlarına özel çözümler sunabilmek için müşteri temsilcilerinin eğitilmesi 1.
Ayrıca, B2B destek, satış süreçlerinin hızlandırılması, müşteri edinme maliyetlerinin optimize edilmesi ve yeni çalışanların daha hızlı adapte edilmesi gibi hedeflere de katkıda bulunur 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: