Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Paraşüt Atlas'ta gider kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Sisteme giriş yapın ve sol menüde yer alan "Muhasebe Bilgileri" başlığı altındaki "Gider Ekle" menüsünü tıklayın 2.
- "Belge Bilgisi" bölümünde uygun belge türünü seçin 2.
- "Gider Kalemleri" bölümünde sırasıyla "alış türü", "gider kayıt türü" ve "gider kayıt alt türü"nü seçin 2.
- "Stopajlı alım" seçeneğinden "vardır" seçeneğini işaretleyin ve aktif hale gelen "stopaj" kutucuğundan uygun seçeneği seçin 2.
- Gerekli bilgileri girin ve "Yeni Ekle" butonuna basın 2.
Ayrıca, "Hızlı Kayıt Türleri" butonu ile de gider kaydı yapılabilir 2. Bunun için "Gider Kalemleri" bölümünün üst satırında bulunan bu butonu tıklayıp uygun gider türünü seçmek ve tutar bölümünü doldurmak yeterlidir 2.
Paraşüt Atlas, mali müşavirler için geliştirilmiş ücretsiz bir veri aktarım, ofis ve mükellef takip programıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: