• Buradasın

    Atlasta gider kaydı nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Atlas'ta gider kaydı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Paraşüt Panelinde Gider Ekleme: Paraşüt panelinde "Giderler" menüsüne girip "Gider" seçeneğini seçin ve ardından "Listesi" adımlarını izleyin 1.
    2. Gider Türü Seçimi: Hızlı Fiş / Fatura, Detaylı Fiş / Fatura, Maaş / Prim, Vergi / SGK Primi veya Banka Gideri seçeneklerinden birini seçin 1.
    3. Form Doldurma: İlgili gider türüne göre hizmet/ürün bilgisi, miktar, birim, fiyat, KDV oranı gibi alanları doldurun 14.
    4. Onay ve İmza: Gider pusulası, ilgili departmanlar tarafından onaylanmalı ve yetkili kişiler tarafından imzalanmalıdır 5.
    5. Muhasebe Kaydının Yapılması: Gider kaydı, işletmenin muhasebe sistemine işlenmelidir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Gelen ve giden evraklar hangi deftere kaydedilir?

    Gelen ve giden evraklar, evrak kayıt defterine kaydedilir.

    Giden evrak kayıt defteri nasıl tutulur?

    Giden evrak kayıt defteri tutmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Evrakın Teslim Alınması: Giden evrak, müdür veya müdür yardımcısı tarafından teslim alınır. 2. Evrakın Tasnifi: Evrak, birim içi veya dışına gönderilecek şekilde tasnif edilir. 3. Kontrol: Evrakın imzası, ekleri, gideceği adres ve gizlilik derecesi gibi hususlar kontrol edilir. 4. Tarih ve Sayı Verilmesi: Evrağa tarih ve sayı verilir ve sistemde çıkış kaydı yapılır. 5. Posta İşlemi: Evrak, posta zimmet defterine kaydedilir, zarf üzerine evrak bilgileri ve gideceği adres yazılır ve postaneye teslim edilir. 6. Arşivleme: Giden evrakın paraflı nüshası arşive kaldırılır.