• Buradasın

    Atlasta gider kaydı nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Paraşüt Atlas'ta gider kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Sisteme giriş yapın ve sol menüde yer alan "Muhasebe Bilgileri" başlığı altındaki "Gider Ekle" menüsünü tıklayın 2.
    2. "Belge Bilgisi" bölümünde uygun belge türünü seçin 2.
    3. "Gider Kalemleri" bölümünde sırasıyla "alış türü", "gider kayıt türü" ve "gider kayıt alt türü"nü seçin 2.
    4. "Stopajlı alım" seçeneğinden "vardır" seçeneğini işaretleyin ve aktif hale gelen "stopaj" kutucuğundan uygun seçeneği seçin 2.
    5. Gerekli bilgileri girin ve "Yeni Ekle" butonuna basın 2.
    Ayrıca, "Hızlı Kayıt Türleri" butonu ile de gider kaydı yapılabilir 2. Bunun için "Gider Kalemleri" bölümünün üst satırında bulunan bu butonu tıklayıp uygun gider türünü seçmek ve tutar bölümünü doldurmak yeterlidir 2.
    Paraşüt Atlas, mali müşavirler için geliştirilmiş ücretsiz bir veri aktarım, ofis ve mükellef takip programıdır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Giden evrak kayıt defteri nasıl tutulur?

    Giden evrak kayıt defteri tutmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Evrakın Teslim Alınması: Giden evrak, müdür veya müdür yardımcısı tarafından teslim alınır. 2. Evrakın Tasnifi: Evrak, birim içi veya dışına gönderilecek şekilde tasnif edilir. 3. Kontrol: Evrakın imzası, ekleri, gideceği adres ve gizlilik derecesi gibi hususlar kontrol edilir. 4. Tarih ve Sayı Verilmesi: Evrağa tarih ve sayı verilir ve sistemde çıkış kaydı yapılır. 5. Posta İşlemi: Evrak, posta zimmet defterine kaydedilir, zarf üzerine evrak bilgileri ve gideceği adres yazılır ve postaneye teslim edilir. 6. Arşivleme: Giden evrakın paraflı nüshası arşive kaldırılır.

    Gelen ve giden evraklar hangi deftere kaydedilir?

    Gelen ve giden evraklar, evrak kayıt defterine kaydedilir.