Buradasın
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın 4 temel ilkesi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın (WOMM) dört temel ilkesi şunlardır:
- Konuşma Konusu (Talkers) 3. İnsanların konuşmaya değer bir şey olduğunda konuşacakları varsayılır 3. Bu, bir ürünün farklı işlevi, sıra dışı tasarımı veya toplumsal mesajı olabilir 3.
- Kolaylaştırmak (Make it Easy to Share) 3. Paylaşımı ve yayılımı kolaylaştırmak için etiketler, yönlendirme linkleri, basit ve hatırlanabilir sloganlar gibi araçlar kullanılır 3.
- Tanıtıcılar (Talkers) 3. Markanın gönüllü sözcülerini belirlemek ve onları marka hikâyesinin bir parçası yapmak gerekir 3.
- İzleme (Tracking) 3. Ne kadar, kim tarafından ve nerede konuşulduğunu izlemek için sosyal medya dinleme araçları ve NPS ölçümleri gibi yöntemler kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: