Buradasın
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın 4 temel ilkesi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın (WOMM) dört temel ilkesi:
- Konuşma Konusu (Talkers) 3. İnsanların arkadaşlarına anlatacakları bir ürün veya hizmet olmalıdır 3. Bu, ürünün farklı işlevi, sıra dışı tasarımı ya da toplumsal mesajı olabilir 3.
- Kolaylaştırmak (Make it Easy to Share) 3. Paylaşımı ve yayılımı kolaylaştırmak için etiketler, yönlendirme linkleri ve basit sloganlar kullanılmalıdır 3.
- Tanıtıcılar (Talkers) 3. Marka, müşterilerin sesi olmalı, onları dinlemeli ve geri dönüş yapmalıdır 3.
- İzleme (Tracking) 3. Konuşulmanın ne kadar, kim tarafından ve nerede konuşulduğunun izlenmesi gerekir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: