Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PR (Public Relations), yani halkla ilişkiler, markaların, kurumların veya bireylerin hedef kitleleriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir iletişim kurmasını sağlayan stratejik bir yönetim sürecidir 12.
PR'nin temel işlevleri:
- Marka imajını güçlendirmek 12. Marka kimliğini ve itibarını güçlendirerek olası krizlerde kurumun güvenilirliğini korumak 12.
- Marka bilinirliğini artırmak 12. Basın bültenleri, medya iş birlikleri ve haber içerikleri sayesinde markanın görünürlüğünü artırmak 12.
- Müşteri sadakatini artırmak 15. Tüketicilerle doğrudan iletişim kurarak marka sadakatini ve güvenini artırmak 15.
- Sosyal sorumluluk projeleri yürütmek 13. Toplum üzerinde olumlu bir imaj yaratmak ve hedef kitlenin markayla özdeşleşmesini sağlamak 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: