Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Gayrimenkul PR, inşaat şirketlerinin konut projelerinin ve yüksek bütçeli gayrimenkullerin kamuoyundaki bilinirliğini ve itibarını artırmak, tüketicilerin satın alma motivasyonunu etkileyerek pazarlama kabiliyetlerini üst seviyelere taşımak için oluşturulan bir yöntemdir 13.
Gayrimenkul PR'ın bazı görevleri:
- Konut, arsa, turizm, ticari gayrimenkul ve projeler için stratejik içerikler üretmek 13.
- Her projenin ve her gayrimenkulün hedef kitlesine uygun hikayeler oluşturmak ve bunları sistematik bir şekilde kamuoyuna sunmak 3.
- Sektörel ve ekonomi haberlerinde yer alarak gayrimenkulün farkındalığını artırmak ve yatırımcıların ilgisini çekmek 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: