Dikte yapmak için iki farklı yöntem bulunmaktadır: 1. Microsoft Office'te Dikte Özelliği: Microsoft Office 365'in Word, PowerPoint ve Outlook gibi programlarında dikte özelliğini kullanmak için: - Word veya PowerPoint'te: Giriş sekmesinde, ses bölümünde bulunan "Dikte" düğmesine tıklayın ve konuşmaya başlayın. - Outlook'ta: Bir e-posta oluştururken, yanıtlarken veya iletirken şeridin sağ tarafında bulunan "Dikte" düğmesini kullanın. - Dikteyi durdurmak için "Dikteyi durdur" komutunu verin. 2. Windows'ta Sesli Yazma: İnternet bağlantısı ve çalışan bir mikrofon gerektiren bu yöntem için: - Donanım klavyesinde: Windows logo tuşu + H tuşlarına basın. - Dokunmatik klavyede: Ara Çubuğu'nun yanındaki mikrofon tuşuna basın. - Dikteyi durdurmak için "Dinlemeyi durdur" gibi bir sesli yazma komutu söyleyin.