Dijital görseller, dijital ortamda oluşturulan veya düzenlenen görsellerdir. Bu görseller şunları içerebilir: İnfografikler: Karmaşık bilgileri görsel olarak çekici içeriklere dönüştüren dijital pazarlama araçları. Stok fotoğraflar: Pazarlama materyallerini geliştirmek için kullanılan, profesyonel olarak çekilmiş hazır görseller. Video içeriği: Dikkati hızlı bir şekilde çeken ve mesajları daha dinamik bir şekilde ileten görseller. Kullanıcı tarafından oluşturulan içerik (UGC): Yorumlar, referanslar, fotoğraflar ve videolar gibi müşteriler veya hayranlar tarafından oluşturulan içerikler. Dijital sanat eserleri: Bilgisayar grafikleri, 3D modelleme, 2D dijital boyama, 2D animasyon gibi çeşitli dijital tasarım türleri. Ayrıca, dijital görseller genellikle görsel formatları olarak adlandırılan JPG, PNG, GIF, WEBP gibi dosya türlerinde kaydedilir.