• Buradasın

    Deputy müdür ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Deputy manager, Türkçe'de "müdür yardımcısı" veya "müdür muavini" anlamına gelir 123.
    Deputy manager, üst yönetime projelerin planlanması, yönetimi ve kurulumu gibi aşamalarda yardımcı olur 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Müdür müdür ve genel müdür arasındaki fark nedir?

    Müdür ve genel müdür arasındaki temel farklar şunlardır: Görev Tanımı ve Sorumluluklar: Müdür, belirli bir departmanın veya iş biriminin yönetiminden sorumludur. İş Seviyesi: Müdürler genellikle orta kademe yöneticilerdir. Yetki: Müdürler, belirli bir departmanda karar alırken, genel müdür tüm şirketin yöneticisidir ve genellikle geniş yetkilere sahiptir. İletişim ve Koordinasyon: Müdürler, daha çok kendi departmanlarıyla ilgilenirken, genel müdür şirketin tüm birimleriyle iletişim halindedir. Genel müdür, genellikle CEO (Chief Executive Officer) pozisyonuna denk gelmektedir.

    Müdür kime denir?

    Müdür, idareci ve yönetici anlamlarında kullanılan bir sözcüktür. Kime müdür denildiği, çalışılan sektöre ve firmaya göre değişiklik gösterebilir. Örneğin: - Resmi dairelerde, tüm departmanların başında olan kişiye müdür denir. - Ticari kuruluşlarda, şef veya amir de müdür yerine kullanılabilir ve aynı görevleri üstlenirler.

    Deputy ne demek?

    Deputy kelimesi İngilizce'de "vekil", "yardımcı", "temsilci" anlamlarına gelir. Bazı kullanım örnekleri: Deputy prime minister: Başbakan yardımcısı. Deputy sheriff: Şerif yardımcısı. Deputy chairman: Başkan yardımcısı. Independent deputy: Bağımsız milletvekili. Ayrıca, "deputy" kelimesi, bir yasama organında (örneğin Fransa'da) milletvekili anlamında da kullanılır.