• Buradasın

    Deputy müdür ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Deputy manager, Türkçe'de "müdür yardımcısı" veya "müdür muavini" anlamına gelir 123.
    Deputy manager, üst yönetime projelerin planlanması, yönetimi ve kurulumu gibi aşamalarda yardımcı olur 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Müdür müdür ve genel müdür arasındaki fark nedir?

    Müdür ve genel müdür arasındaki temel farklar şunlardır: 1. Görev Tanımı ve Sorumluluklar: Müdür, bir departmanın veya birimin yönetiminden sorumludur ve daha spesifik, departman bazlı işlere odaklanır. 2. Yetki: Müdürler, kendi departmanlarında karar alırken, genel müdürler tüm şirketin yöneticisidir ve daha geniş yetkilere sahiptir. 3. İletişim ve Koordinasyon: Müdürler, daha çok kendi departmanlarıyla ilgilenirken, genel müdürler şirketin tüm birimleriyle iletişim halinde olup, tüm yöneticilerle koordine olur. 4. İş Seviyesi: Müdürler genellikle orta kademe yöneticilerdir, genel müdürler ise üst kademe yöneticilik pozisyonundadır.

    Müdür kime denir?

    Müdür, idareci ve yönetici anlamlarında kullanılan bir sözcüktür. Kime müdür denildiği, çalışılan sektöre ve firmaya göre değişiklik gösterebilir. Örneğin: - Resmi dairelerde, tüm departmanların başında olan kişiye müdür denir. - Ticari kuruluşlarda, şef veya amir de müdür yerine kullanılabilir ve aynı görevleri üstlenirler.

    Deputy ne demek?

    Deputy kelimesi İngilizce'de "vekil", "yardımcı", "temsilci" anlamlarına gelir. Bazı kullanım örnekleri: Deputy prime minister: Başbakan yardımcısı. Deputy sheriff: Şerif yardımcısı. Deputy chairman: Başkan yardımcısı. Independent deputy: Bağımsız milletvekili. Ayrıca, "deputy" kelimesi, bir yasama organında (örneğin Fransa'da) milletvekili anlamında da kullanılır.