Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bir PR kampanyasının süresi, birkaç aydan birkaç yıla kadar değişebilir.
- Kısa süreli kampanyalar: Genellikle belirli bir ürün veya hizmetin tanıtımı için yapılan PR kampanyaları, birkaç ay sürebilir 12. Örneğin, yeni bir akıllı telefon modelinin lansmanı için düzenlenen bir kampanya 1.
- Uzun süreli kampanyalar: Bazı PR kampanyaları ise markanın genel itibarını ve kimliğini yönetmek için uzun vadeli stratejiler gerektirir ve yıllar sürebilir 25. Örneğin, Dove'un "Real Beauty" kampanyası 20 yıldır devam etmektedir 3.
PR kampanyasının süresi, hedeflerin, kullanılan yöntemlerin ve sektörün özelliklerine bağlı olarak farklılık gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: