Buradasın
PR metinleri ne zaman paylaşılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PR metinleri, aşağıdaki durumlarda paylaşılır:
- Strateji ve hedef belirleme aşamasında, marka mesajını ve imajını belirlemek için 1.
- İçerik üretimi sürecinde, basın bültenleri, blog yazıları, makaleler ve sosyal medya gönderileri oluşturulduğunda 12.
- Medya ilişkileri kapsamında, gazeteciler ve editörlerle ilişkiler kurulduğunda ve basın toplantıları düzenlendiğinde 12.
- Kriz yönetimi döneminde, kriz durumlarında hızlı ve etkili bir iletişim sağlamak için 12.
- Reklam kampanyaları sırasında, Google Ads, Facebook Ads gibi platformlarda hedef kitleye yönelik reklamların yayınlanmasıyla 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: