Buradasın
Yüksekokul sekreteri ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yüksekokul sekreterinin bazı görevleri:
- İdari işlerin organizasyonu 13. Yüksekokulun idari birimlerinin düzenli ve uyumlu çalışmasını sağlar 13.
- Yazışmalar 24. Kurum içi ve kurum dışı yazışmaları yürütür, gelen giden evrakların kaydını tutar 24.
- Kurullara raportörlük 25. Akademik Genel Kurul, Yüksekokul Kurulu, Yönetim Kurulu ve Disiplin Kurulu'nda raportörlük yapar 25.
- Bina ve tesislerin bakımı 13. Yüksekokul bina ve tesislerinin kullanılabilir durumda tutulmasını sağlar, gerekli bakım ve onarım işlerini takip eder 13.
- Personel işleri 15. Akademik ve idari personelin özlük hakları, izinler ve personel alımıyla ilgili işlemleri yürütür 15.
- Diğer görevler 15. Tören, toplantı gibi faaliyetlerin organizasyonunu yapar, resmi evrakları tasdik eder 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: