Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yüksek potansiyelli çalışan, gelecekte şirketin lideri veya uzmanı olabilecek, özel yeteneklere ve yetkinliklere sahip kişidir 13.
Bu tür çalışanların sahip olması gereken bazı temel yetkinlikler şunlardır:
- Yazılı iletişim: Güçlü yazma becerileri 1.
- İşbirlikçi ilişkiler kurmak: Diğer insanlarla iyi ilişkiler geliştirebilmek 1.
- Bilgi toplama ve problem çözme: Analitik düşünme ve sorunları çözmek için gerekli bilgileri toplama yeteneği 1.
- Teknik uzmanlık: Teknolojik değişimlere ayak uydurabilmek ve yeni beceriler öğrenmeye istekli olmak 1.
- Özgüven: Kendine güvenmek ve olumsuz geri bildirimlere yanıt verebilmek 1.
- İlerici düşünme: Sektöre bir bütün olarak bakabilmek ve sürekli gelişim göstermek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: