Buradasın
Yönetim kurulu kararıyla kayıt silme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yönetim kurulu kararıyla kayıt silme işlemi şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Başvuru: Kayıt sildirmek isteyen öğrenci, dilekçe ve ilişik kesme belgesi ile birlikte ilgili birime başvurur 24.
- Belgelerin İncelenmesi: Öğrencinin dilekçesi ve belgeleri, yönetim kurulu tarafından incelenir 25.
- Yönetim Kurulu Kararı: Yönetim kurulu, öğrencinin kayıt silme talebini değerlendirerek karar alır 15.
- Sistemsel İşlemler: Yönetim kurulu kararı onaylandıktan sonra, öğrencinin kaydı öğrenci bilgi sistemi üzerinden silinir ve YÖKSİS'te güncellenir 2.
- Duyuru ve Arşivleme: Enstitü veya fakülte web sayfasından duyuru yapılır ve öğrencinin dosyası arşive kaldırılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: