Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Rapor formatları, raporun türüne ve amacına göre değişiklik gösterebilir. İşte bazı yaygın rapor formatları:
- Genel rapor formatı:
- Kapak 2. Raporu hazırlayan kişi ile ilgili bilgileri içerir 2.
- Özet 23. Raporun ana fikrini yarım sayfayı geçmeyecek şekilde belirtir 2.
- İçindekiler 23. Rapor içindeki ana ve alt başlıkları listeler 2.
- Giriş 23. Konuyu tanıtır ve okuyucuyu bilgilendirir 2.
- Gelişme 23. Konunun ayrıntılı olarak ele alındığı bölümdür 2.
- Sonuç 23. Konudaki son değerlendirmeleri ve önerileri içerir 2.
- Bibliyografya 2. Kullanılan kaynakların listesini sunar 2.
- Ekler 23. Gelişme kısmında belirtilmeyen destekleyici bilgileri içerir 2.
- Diğer rapor formatları:
Ayrıca, yıllık raporlar, haftalık raporlar, proje raporları, satış/pazarlama raporları gibi farklı türlerde raporlar da bulunmaktadır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: