Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
QHI'nin (muhtemelen "İKY" kastedilmiş) temel ilkeleri şunlardır:
- Verimlilik İlkesi: Çalışanların fiziksel ve düşünsel güçlerinden en yüksek seviyede faydalanmayı ifade eder 1.
- İnsancıl Davranış İlkesi: İnsan istek ve beklentilerini doğru seviyede tanımlamaya ve bunları karşılamaya yöneliktir 1.
- Eşitlik İlkesi: Çalışanlar arasında dil, din, ırk, cinsiyet ve diğer farklılıklara bakılmaksızın eşit davranılmasını ifade eder 12.
- Güvence İlkesi: Personelin işini ve haklarını kaybetmemesi gerektiğini vurgular 1.
- Açıklık İlkesi: Kuruluşun iç ve dış hareketlerinin anlaşılabilir olmasını, politikalarını ve uygulamalarını tüm çalışanlarına açıklamasını ifade eder 1.
- Halef Yetiştirme İlkesi: Çalışanların ileride üstleneceği görevler için eğitilmesi ve geliştirilmesini sağlar 1.
- Yönetim Geliştirme İlkesi: Kuruluşun yönetim becerilerini geliştirmesini destekler 1.
- Hizmet İlkesi: Her çalışanın hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmasını ifade eder 1.
- Gelişim İlkesi: Kuruluşun sürekli gelişimine odaklanılmasını destekler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: