Buradasın
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'nın görevleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'nın bazı görevleri:
- Kayıt işlemleri: Öğrencilerin yeni kayıt, kabul ve ders durumları ile ilgili işlemleri yürütmek 24.
- Mezuniyet işlemleri: Mezuniyet işlemlerini yürütmek 24.
- Öğrenci belgeleri: Öğrenci belgesi, transkript ve öğrenci durum belgesi hazırlamak 23.
- Askerlik tecil işlemleri: Erkek öğrencilerin askerlik tecil işlemlerini gerçekleştirmek 2.
- Akademik takvim: Akademik takvim süreçlerini planlamak, uygulamak ve yayınlamak 4.
- Öğrenci hareketliliği: Değişim programları (Bologna, Farabi, Mevlana, Erasmus+) ile ilgili işlemleri yürütmek 4.
- İstatistik çalışmaları: İstatistikî bilgileri takip etmek, düzenlemek ve ilgili yerlere ulaştırmak 5.
- Yabancı uyruklu öğrenci işlemleri: Yabancı uyruklu öğrencilerin başvuru ve kayıt esaslarını belirlemek, ilgili işlemleri yürütmek 4.
- Çift anadal ve yandal işlemleri: Çift anadal ve yandal esaslarını belirlemek, ilgili iş ve işlemleri yürütmek 4.
- Diğer görevler: Öğrenci konseyi esaslarını hazırlamak, aday memurlarla ilgili işlemleri yürütmek 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: