Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Into Human marka arketipi, markaların kişiliklerini belirlemek ve hedef kitleleriyle bağ kurmalarını sağlamak için kullanılan bir kavramdır 23.
Marka arketipleri, Carl Gustav Jung'un psikolojisinde yer alan semboller ve davranış kalıplarının pazarlama terminolojisine uyarlanmış halidir 35. Bu arketipler, markaların benzersiz ve özgün bir yapıya sahip olmasını sağlar 3.
Into Human'ın belirlediği bazı marka arketipleri:
- Yaratıcı 13. Hayal gücü, yenilik ve özgünlük gibi kavramlara dayanır 13.
- Kahraman 13. Cesaret ve kararlılıkla dünyayı daha iyi bir yer haline getirme amacını taşır 13.
- Asi 13. Kurallara meydan okuyan ve değişim arzusunu temsil eder 13.
- Sevecen 3. Uyum, barış ve huzur vadeder 3.
- Sıradan İnsan 3. Dürüstlük ve samimiyeti temsil eder 3.
Markalar, bu arketiplerin tamamını veya birkaçını benimseyebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: