Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ek ders ücreti sınav için nasıl ödenir?
Ek ders ücreti kapsamında sınav görevi alan personele ödeme yapılabilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- KBS Sistemi Üzerinden Veri Girişi: Personelin, KBS sistemine tanımlı kullanıcı rolü ve şifresiyle giriş yaparak "Ek Ders Ücret Ödemeleri" bölümüne ulaşması gerekmektedir 2.
- Hesaplama Seçimi: Hesaplama Seç sayfasından ilgili dönem seçilmeli ve yeni hesaplama başlatılmalıdır 12.
- Ek Ders Tipi Seçimi: Sınav ödemelerine ilişkin ek ders tipi (örneğin, Örgün Eğitim) seçilmelidir 1.
- Veri Girişi: Puantaj sayfasından sınav görevine ilişkin personel ve çalışma tipi bilgileri girilmelidir 12.
- Bordro ve Ödeme Emri: Ek ders bordrosu hesaplandıktan sonra ödeme emri belgesi oluşturularak gerçekleştirme görevlisine gönderilmelidir 12.
Sınav ücretlerinin öğrenci sayısına göre hesaplandığı durumlarda, her 50 öğrenci için 300 gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak tutar kadar ödeme yapılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: