Buradasın
Eğitim hastanesi ders kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Eğitim hastanesinde ders kaydı, özel eğitim ihtiyacı olan öğrencilerin velisinin başvurusu ve öğrencinin tedavisinden sorumlu hekimin onayı ile yapılır 12.
Adımlar şunlardır:
- Başvuru: Veli, il veya ilçe özel eğitim hizmetleri kuruluna yazılı başvuru yapar 2.
- Onay: Kurul, öğrencinin hastanede eğitim hizmeti almasını uygun görürse, bu kararı ilgili kurum ve kuruluşlara iletir 2.
- Kayıt Formu: Hastanede yatarak tedavi süresince eğitim hizmeti verilebilmesi için, ilgili hekim ve velinin onayının yer aldığı "Öğrenci Kayıt ve Bilgi Formu" alınır 12.
- Okul Müdürlüğü: Öğrencinin kayıtlı bulunduğu okul müdürlüğü, e-Okul Yönetim Bilgi Sisteminde "Öğrenci İşlemleri > Öğrenci Genel Bilgileri" sekmesinden "Hastanede eğitim alıyor." seçeneğini seçer 2.
- Eğitim Programı: Hastanede eğitim hizmetinden yararlanan öğrencilere, kayıtlı bulundukları okulda uygulanan eğitim programı doğrultusunda Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) hazırlanır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: