Buradasın
Kampüs bilgi sisteminde ders kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kampüs bilgi sisteminde ders kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar genellikle takip edilir:
- Akademik takvimi kontrol edin 2. Üniversitenizin web sitesinden veya öğrenci bilgi sisteminden ders kayıt tarihlerini öğrenin 2.
- Öğrenci bilgi sistemine giriş yapın 24. Her üniversitenin kendine ait bir otomasyon sistemi vardır (OBS, EBYS, USİS gibi) 2. Kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapın 2.
- Almanız gereken dersleri inceleyin 2. Zorunlu ve seçmeli derslerinizi kontrol edin, kaldığınız veya almadığınız dersleri ekleyin 2.
- Ders seçimini yapın 24. Ders programınızdaki çakışmaları kontrol ederek sistem üzerinden dersleri seçin 2. Seçmeli derslerde kontenjan sınırlaması olabileceğinden hızlı davranmak avantaj sağlar 2.
- Danışman onayı alın 24. Ders kaydınızın geçerli olabilmesi için danışman öğretim görevlisinin onayı gerekir 2.
- Kesin kayıt olduğunu kontrol edin 2. Kayıt işlemi bittiğinde “ders kayıt tamamlandı” veya “onaylandı” ibaresini kontrol edin 2.
Ders kaydı hakkında daha detaylı bilgi için üniversitenizin öğrenci işleri veya danışmanlık birimleriyle iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: