Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-okul üzerinden rapor almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- E-okul sistemine giriş yapın: Kurumsal kullanıcı ile giriş yaptıktan sonra "Kurum İşlemleri" modülüne girin 1.
- "Devamsızlık İşlemleri" modülünü seçin ve "Devamsızlık Mektubu" bölümüne girin 1.
- Yazıcı simgeli raporlar bölümüne tıklayın ve "Öğrenci Devamsızlık Mektubu" seçeneğini seçin 1.
- Sınıf ve şube seçimi yaparak "Tamam" düğmesine tıklayın 1.
- Devamsızlık mektubunu gönderdiğiniz öğrencileri "Gönderildi" olarak işaretleyin 1.
- Mektubun gönderilme tarihini girin ve öğrencilere gönderildi veya gönderilmedi olarak işaretleyin 1.
- Kaydet düğmesine basarak devamsızlık mektubu gönderme işlemini tamamlayın 1.
Eğer rapor alırken teknik bir sorun yaşarsanız, e-okul destek hattından veya okulunuzun öğrenci işleri biriminden yardım alabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: