Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Case study (vaka çalışması) yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Ana mesajın belirlenmesi 3. Vaka çalışmasında vurgulanmak istenen metrikler net bir şekilde tanımlanmalıdır 3.
- Duygusal olarak zengin bir dil kullanılması 3. Vaka çalışmasında somut sonuçlar, gerçek veriler ile desteklenmelidir 3.
- Tüm gerekli bölümlerin dahil edilmesi 3. Vaka çalışması genellikle giriş, zorluk, çözüm, yarar ve sonuç bölümlerinden oluşur 3.
- Kısa tutulması 3. Vaka çalışmasında gereksiz görsel öğelerden kaçınılmalı ve mesaj mümkün olan en az adımda iletilmelidir 3.
- Doğru hizalama kullanılması 3. Profesyonelce tasarlanmış iş vaka çalışması şablonlarında hizalama, önemli bir tasarım unsuru olarak öne çıkar 3.
Case study, genellikle şu şekilde bir süreç izler:
- Proje verilerinin toplanması 12. Projeye ait tüm veriler toplanır 12.
- Analiz yapılması 12. Toplanan veriler analiz edilir 12.
- Görselleştirme 2. Analiz sonuçları, veri görselleştirme araçları ile düzenlenir ve sunulur 2.
Case study, dijital pazarlama, sosyal medya, UX deneyimi, web site tasarımı, video pazarlama, mobil uygulamalar, e-ticaret ve içerik pazarlama gibi alanlarda sıklıkla kullanılır 2.
Case study yapma süreci, projenin niteliğine ve kullanılan yöntemlere göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: