Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Case study (vaka analizi), çeşitli alanlarda kullanılan bir araştırma yöntemidir ve şu amaçlarla uygulanır:
- Kurumsal fayda 1. Marka değerini artırarak hedef kitlenin markaya bağlılığını sağlar 1.
- Kişisel fayda 1. Bireysel çalışmaların karşılığını görmesine yardımcı olur 1.
- Ticari fayda 1. Pazarlamanın önemli ayaklarından birini oluşturur ve ihtiyaçların kullanıcı beğenisine göre değerlendirilmesini sağlar 1.
- Sayısal fayda 1. Başarı ölçütleri ve iş akışı netleştikten sonra kullanıcı isteklerine göre ilerleme kaydedilmesini sağlar 1.
- Problem çözme 3. Sorun çözme yeteneğini geliştirir 3.
- Motivasyon 3. Doğru veya yanlış yapılan işlemlerin görülmesini sağlayarak hem paylaşan hem de okuyan kişi için motivasyon kaynağı oluşturur 3.
Case study, genellikle dijital sektörlerle ilgili çalışmalarda kullanılır ancak diğer sektörlerdeki çalışmalar için de uygulanabilir 3. SEO, SEM, dijital pazarlama, sosyal medya, UX deneyimi, web site tasarımı, video pazarlama, mobil uygulamalar, e-ticaret ve içerik pazarlama gibi konularda sıklıkla kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: