• Buradasın

    AÖL irtibat bürosu ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    AÖL (Açık Öğretim Lisesi) irtibat büroları, öğrencilerin iş ve işlemlerini gerçekleştirmek için Halk Eğitim ve Mesleki Eğitim Merkezlerinde oluşturulmuştur 3.
    Bu büroların yaptığı bazı işler:
    • Yeni kayıt ve kayıt yenileme işlemleri 24.
    • Ders seçimi 24.
    • Öğrenci belgesi, tasdikname, transkript gibi belgelerin düzenlenmesi 14.
    • Sınav katılım ücreti muafiyeti belgelerinin kontrolü 2.
    • Engelli öğrencilerin ihtiyaçlarının sisteme kaydedilmesi 2.
    Türkiye genelinde yaklaşık 1276 irtibat bürosu bulunmaktadır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İrtibat Bürosu hangi evrakları gönderir?

    İrtibat bürosu kurmak için gerekli evraklar şunlardır: 1. Başvuru Dosyası: Ana şirketin faaliyet belgesi, son yıla ait bilanço ve gelir tablosu, irtibat bürosu açılışı için yetki belgesi ve vekaletname. 2. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'na Başvuru: Başvuru formunda irtibat bürosunun amacı, faaliyet süresi ve bütçesi gibi bilgiler yer almalıdır. 3. İzin Belgesi: Başvurunun olumlu değerlendirilmesi durumunda verilir ve büronun faaliyet göstereceği süreyi belirtir. 4. Vergi Dairesi İşlemleri: Vergi numarası alınır ve gerekli vergi levhaları çıkartılır. 5. Banka Hesabı Açılması: Vergi numarası ile birlikte bir Türk bankasında hesap açılır. 6. Sosyal Güvenlik Kurumu Kaydı: İrtibat bürosunda çalışacak personel için yapılır. 7. Faaliyet Raporu: Her yıl sonunda, irtibat bürosunun faaliyetlerini detaylandıran bir rapor hazırlanarak Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi'ne sunulur.

    İrtibat ne demek?

    İrtibat kelimesi, bağlantı, ilişki, raptedilme anlamlarına gelir.