Buradasın
Anadolu Üniversitesinde genel sekreter ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Anadolu Üniversitesinde genel sekreter, üniversite idari yapılanmasının en üst makamında yer alır ve bu yapılanmanın çalışmalarında, denetim ve kontrolünde rektöre karşı sorumludur 1.
Genel sekreterin bazı görevleri:
- Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulunda raportörlük yapmak 14.
- Kurullarda alınan kararların yazılması ve saklanmasını sağlamak 14.
- Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin düzenli, verimli ve koordineli bir şekilde çalışmasını sağlamak 14.
- Personelin, görev ve sorumluluk anlayışına bağlı olarak hizmet vermelerini sağlamak 1.
- Personelin hizmet içi eğitimlerini sağlamak 1.
Genel sekreter, idari yapılanmaya ait görevlerinin yanı sıra, kendisi ve bağlı birimleri aracılığıyla da çeşitli görevleri yerine getirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: