Buradasın
Anadolu Üniversitesinde genel sekreter ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Anadolu Üniversitesi'nde Genel Sekreter'in görevleri şunlardır:
- Üniversite idari teşkilatının yönetimi: Birimlerin düzenli, verimli ve koordineli bir şekilde çalışmasını sağlamak 12.
- Senato ve Yönetim Kurulu raportörlüğü: Gündem belirlenmesi ve alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak 12.
- Personel yönetimi: Üniversitede çalışan personelin görev ve sorumluluk anlayışına bağlı olarak hizmet vermelerini sağlamak, hizmet içi eğitimlerini organize etmek 13.
- Rektörlük yazışmaları: Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek ve protokol işlerini düzenlemek 2.
- Basın ve halkla ilişkiler: Bu hizmetlerin yürütülmesini sağlamak 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: