Buradasın
Akademik personel alımı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Akademik personel alımı, üniversitelerin ilgili birimlerinde ihtiyaç duyulduğunda yapılır 12. Bu süreç şu adımları içerir:
- İhtiyaç Bildirimi: Üniversiteler, akademik kadro ihtiyaçlarını YÖK'e bildirir 2.
- İlan: YÖK, talebi inceler ve uygun bulursa, kadro ilanı verilir 2. İlan, üniversitenin kendi sitesinde ve Resmi Gazete'de yayımlanır 12.
- Başvuru: İlandaki şartlara uygun adaylar, gerekli belgelerle başvurur 4.
- Değerlendirme: Başvuruların değerlendirilmesi sonucunda, uygun adaylar belirlenir 5.
- Atama: Şartları sağlayan adaylar, ilgili kadroya atanır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: