Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
5 temel prensip şunlardır:
- Yönetimsel Eşitlenme: İşin yapılması için gerekli olan herkesle eşitlenilme ve eş güdümlü ilerleme 1.
- Değerlendirme ve Önceliklendirme: Mevcut durum, gidilmek istenilen yer, zorluklar ve paydaşların detaylıca değerlendirilmesi ve stratejik bir önceliklendirme yapılması 1.
- İşbirliği Yaratma: Tek başına başarılı olmanın mümkün olmadığı, sektördeki uzmanlar, rakipler, tedarikçiler ve yasal uzmanlarla iş birliği oluşturulması 1.
- Ölçme ve Raporlama: Yapılan işin bir şekilde ölçülebilmesi ve doğru raporlar üretilerek nasıl ilerleneceğine karar verilmesi 1.
- Şeffaf Yönetim: Strateji, aksiyon planları ve alınan kararların şeffaf bir şekilde yönetilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: