ŞİRKETBlogKariyerTeknolojiReklam verme teknolojisi
Giriş yap
Menü
Yandex'te Reklam
Müşterilerinin vaka çalışmaları
Geri
Yandex'te ReklamHaberler
Türkiye’de Yandex Reklam Ürünleri
Müşterilerinin vaka çalışmaları
İletişim bilgileri

MediaMarkt Türkiye, marka görünürlüğünü Yandex Navi reklam kampanyasıyla artırdı

Publicis reklam ajansı MediaMarkt Türkiye için Yandex Navi'de kampanya başlatarak yılbaşı alışveriş döneminde coğrafi reklam ortalamalarının çok üzerinde bir etkileşime ulaştı.

MediaMarkt Türkiye hakkında

MediaMarkt Türkiye, sektörünün lider elektronik perakendecisi. Yenilikçi ve kaliteli ürünleri uygun fiyata satın almak isteyen her yaştan müşteriye hitap ediyor.

Publicis hakkında

1926’da kurulan Publicis Groupe dünyanın en büyük ikinci iletişim grubu. Publicis yaratıcılığı ve teknolojiyi bir arada kullanarak işletmelerin her aşamada dönüşümüne yardımcı oluyor.

Meltem Sayın
Meltem Sayın
İş Geliştirme Yöneticisi,
Publicis

Yeni yılda yaptığımız Yandex kampanyamızla, rekabetçi bir pazarda stratejik dijital reklamcılığın önemini bir kez daha gözlemleme şansı elde ettik. MediaMarkt’ı ilgi çekici ve interaktif reklamlarla müşterilerin yolculuğuna entegre ederek, hedef kitlesiyle etkileşimini ve bağını kuvvetlendirdik. Yılbaşı kreatifleri ve uygulama içi doğru konumlandırma sayesinde kritik anlarda müşterilerin dikkatini çekmeyi, anlamlı etkileşimler yaratmayı ve MediaMarkt’ın görünürlüğünü artırmayı başardık.

— Müşteriniz ne tür zorluklarla karşı karşıyaydı?

— MediaMarkt Türkiye’nin oldukça kuvvetli bir marka bilinirliği var. Yine de, görünürlüğün devamlılığını sağlamak açısından markayı navigasyon uygulamalarında kolayca fark edilir hale getirmek gerekiyordu.

— Bunun için nasıl bir yol izlediniz?

— Yandex Navi’de uygulama içi görüntülü reklamlardan yararlanmaya karar verdik. Premium Reklam Panoları ve Influencer reklam formatlarında Yılbaşı temalı kreatifler ve hediye kutusu simgesi oluşturarak kullanıcıların ilgisini çekmeyi ve markamızla online etkileşimlerini artırmayı hedefledik.

— Yandex Navi reklamlarından nasıl yararlandınız?

— Yeni yıl ruhunu yansıtan görseller ve özel bir hediye kutusu tasarladık. Bu görseller Yandex Navi’de rotasında ilerleyen kullanıcıların ekranlarında gösterildi. Kampanyayı özel kılan dört faktör oldu:

  • Yenilikçi format. MediaMarkt, tıklanabilir simgeleri olan uygulama içi reklamlar sayesinde geleneksel reklam formatlarından ayrışarak öne çıktı.
  • Konum bazlı hedefleme. IPSOS araştırmasına göre Yandex Navi, Türkiye’nin en çok kullanılan ikinci navigasyon uygulaması. Yakınlardaki mağazalardan hediye almak isteyen kullanıcılara ulaşmak için benzersiz fırsatlar sunuyor.
  • Yüksek etkileşim. Birçok kullanıcı günlük yolculuklarında ve seyahatlerinde uygulamayı kullanıyor. Bu da bize kullanıcılar hareket halindeyken en doğru zamanda onlara ulaşma fırsatı sunuyor.
  • Yılbaşı teması. Yılbaşı temalı reklamlar ve hediye kutusu simgesi ile alışveriş ruhunu yansıttık.
— Ne tür sonuçlar elde ettiniz?
%89 daha yüksek CTR
%89 daha yüksek CTR
Premium Reklam Panoları reklam formatının ortalama değerlerinden yüksek
%203 daha yüksek CTR
%203 daha yüksek CTR
Influencer reklam formatının ortalama değerlerinden yüksek

— Yandex Ads Hesap Yöneticisi Aslı Aygıt'ın analizine göre, Yandex Navi'deki yılbaşı temalı MediaMarkt kampanyası marka görünürlüğüne önemli katkılarda bulunurken son derece etkileyici sonuçlar elde etmemizi sağladı. Tıklanma oranları Premium Reklam Panoları formatında ortalamaların %89, Influencer reklam formatında ise ortalamaların %203 üzerine çıktı.

Nihan Aydın
Nihan Aydın
Dijital Pazarlama Bölümü Müdürü
MediaMarkt Türkiye
Bu kampanyayla yeni yıl alışveriş döneminde müşterilerimize etkili bir biçimde ulaştık. Yaratıcı ve doğru yerleştirilmiş reklamlar sayesinde hem marka imajımızı pekiştirdik, hem de müşterilerin MediaMarkt ile doğru zamanda buluşmasını kolaylaştırdık. Daha fazla etkileşim elde etmemizi sağlayan bu yaklaşım, konum bazlı interaktif reklamcılığın gücünü kanıtladı. Kampanya, sunduklarımızı daha fazla müşteriye ulaştırarak MediaMarkt’ın alışverişte ilk akla gelen mağazalar arasındaki yerini sağlamlaştırdı.

Markanızın görünürlüğünü Yandex Navi reklamlarıyla artırın

MediaMarkt Türkiye’nin başarısı, navigasyon uygulamalarındaki reklamların yoğun alışveriş dönemlerinde marka bilinirliğini ve müşteri etkileşimini ne kadar olumlu etkileyebildiğini açıkça gösteriyor. Mağaza ve marka bilinirliğinizi artırmayı hedefliyorsanız Yandex Ads yardıma hazır.
Nejla Bilge Atila
Nejla Bilge Atila
İş Ortaklıkları Lideri
Yandex Ads
Türkiye’deki dijital ajanslarla iş birliğimizi kuvvetlendirerek, marka reklamları için özel olarak eğitilmiş yapay zeka algoritmalarımızla şirketlerin gelirini en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz. Doğru dijital pazarlama stratejilerini entegre ederek markanızın rekabet gücüne ve performans büyümesine katkıda bulunabileceğimize inanıyoruz.

Servisler

Yandex.Direct
Yandex.Metrica
Yandex.Rehber
Yandex.Webmaster
Yandex.Audience
Yandex.Tracker

Reklamlar

Yandex Arama’da Reklam
Yandex Reklam Ağında Reklam Yayınlanma
Yeniden Pazarlama
Yandex.Direct. Medya Bannarı
Yandex.Navigasyon

Yasal belgeler

Gizlilik Politikası
İlgi alanlarına göre reklam gösterimi

Teknolojileri

Yandex.Metrica API’si
Yandex.Haritalar API’si

Reklam materyalleri için koşullar

Reklam Materyalleri Koşulları
Yandex reklam politikası
Türkiye’de reklamı yapılması yasak ya da sınırlı olan ürün ve hizmetlerin listesi

Destek

Destek Ekibi
İletişim
Yerel Reklam Ajansları

© 2014–2025  YANDEX LLC