1 Haziran: Yandex.Display’de yeni Gerçek Zamanlı Açık Artırma kampanyaları oluşturmak için son gün
1 Haziran’da Yandex.Display’de Gerçek Zamanlı Açık Artırma ürününde yeni medya içerikli kampanya oluşturma özelliğini devre dışı bırakacağız. Aynı zamanda mevcut olanları düzenleme imkanı da devre dışı bırakılacak. Önceden başlatılmış olan kampanyalar Display’de çalışmaya devam edecek, ancak 1 Haziran’dan itibaren sadece durdurma imkanı olacak. Temmuz ayında önceden uyarmak suretiyle servis üzerinde çalışmayı durduracağız. Yeni medya içerikli kampanyalarınızı ise şimdiden Direct’te başlatabilirsiniz.
1 Haziran: Yandex.Display’de yeni Audience paketleri oluşturmak için son gün
1 Haziran’da Yandex.Display’de yeni Audience paketleri oluşturma özelliği de devre dışı bırakılacak. Önceden yerleştirilmiş Audience paketleri Display’de Temmuz ayına kadar çalışmaya devam edecek. Ancak 1 Haziran’dan itibaren sadece durdurma yapılabilecek.
Diğer medya ürünleri Display’den aşamalı olarak taşınacak. Direct’te yeni medya ürünleri hakkında size önceden bilgi vererek ve Display’de kapanmadan önce bildirim göndererek hazırlıklarınızı tamamlamanız için yeterli zaman tanıyacağız.
Direct’teki medya içerikli kampanyalara eklediğimiz yenilikler ve özellikler:
- Kullanıcı profili ve anahtar kelimelerin kullanıldığı yeni hedefleme türleri eklendi. Kullanıcıların profili; reklamı kullanıcıların cinsiyetine, yaşına, gelir seviyesine, uzun ve kısa vadeli ilgi alanlarına, meslek ve aile özelliklerine göre hedeflemeye imkan verir. Gelişmiş hedeflemeli reklamlar, ihtiyacınız olan kişileri otomatik bulur ve farklı segmentlerdeki kullanıcılara farklı reklamlar gösterir.
- Yeni reklam yayınlama stratejilerinden “Minimum fiyata maksimum gösterim” stratejisi, ürün ve hizmetlerinizin belirli bir kitleye tanıtılması için mükemmel bir araçtır. “Tekrar eden gösterimler için azalan fiyat” stratejisi, yeni ürünleri piyasaya sunmak ve maksimum farkındalık sağlamakta yardımcı olacaktır.
Medya içerikli kampanyalara özel olarak, Direct’e bütçeleme kurallarını ayarlama özelliği ekledik. Artık bütçenizi sadece haftalık değil, ihtiyacınız olan herhangi bir süre için ayarlayabilirsiniz. - Kullanışlı tahmin araçları sayesinde siz gösterim şartlarını belirledikçe sistem, kitle kapsama tahminini yeniden oluşturur ve genişletme yollarını gösterir. Gelecek kampanyanızın kapsamını birkaç saniye içinde kendiniz planlayabilir, en uygun reklam yayınlama parametrelerini seçebilirsiniz.
- Kreatifler ile kolay çalışma özelliğiyle banner’ınızı uzmanlara yaptırabilir veya kendiniz tasarlayabilirsiniz. Kreatifler tek bir arşivde depolanır. Böylece, bunları yeni kampanyalarınıza kolayca ekleyebilirsiniz.
Direct’in arayüzünde farklı biçimleri birleştirebilir, yenilikler deneyebilir ve iş akışının tüm aşamalarında tam kapsamlı bir iletişim kurabilirsiniz. Web sitemizde reklam verimliliği ve yatırım getirisini nasıl artıracağınız hakkında daha fazla bilgi edinin.