Ana hedefler nasıl çalışır?
Kampanyanız için ana hedef belirleyin ve bu hedefe ulaşma değerini belirtin; teklif optimizasyonu algoritmaları belirtilen değere göre teklifi otomatik olarak düzeltebilir ve aynı bütçe çerçevesinde daha fazla dönüşüm elde etmenize yardımcı olur.
Ana hedef değeri hakkında bilgi, optimize edilecek hedefleri açıkça belirttiği için ROI ve CPA stratejileri hariç tüm stratejilerde dikkate alınır. Örneğin, kampanya için otomatik "Ortalama dönüşüm fiyatı" stratejisi seçilirse optimizasyon stratejide belirtilen ayarlara göre yapılır.
Ana hedef belirtmezseniz varsayılan olarak kampanya sayfasında Hedefe yönelik oturumlar ayarlanacaktır. Bu durumda, trafik satın alma algoritmaları teklifleri dönüşüm tahminine göre optimize eder.
Lütfen dikkat: Algoritmaların hedeflerinizi işleyebilmesi ve çalışmaya başlaması için iki hafta geçmesi gerekir.
Ana hedefler nasıl ayarlanır?
Ana hedefler ekleyebilir ve bunların değerini kampanya sayfasında ayarlayabilirsiniz. Bunun için:
- Kampanya ayarlarına girin ve Metrica ayarları bloğunu bulun:
- Metrica sayacını bağlayın. Ana hedeflerle çalışmak için Metrica sayacınızın mutlaka kurulu olması gerekir. Oluşturma talimatlarına buradan ulaşabilirsiniz.
- Ana hedefleri seçerek değerlerini belirleyin:
Minimum dönüşüm değeri 0,01 TL'dir. Kampanyaya sınırsız sayıda ana hedef eklenebilir.
Ana hedef olarak Metrica'da toplam hedef seçilebilir. Başka bir deyişle, ziyaretçinin hedef işlemi gerçekleştirme yolunda ilerleyeceği 5 adımdan oluşan bir dizi belirtin. Adımların her birine en fazla 10 koşul eklenebilir.
Ana hedeflerle hemen çalışmaya başlayabilmeniz için arayüzde bu özelliği etkinleştirdik. Bu aşamada ana hedefleri kampanyalara manuel olarak bağlayabilirsiniz; Kasım ayının sonunda, API ve yeni Commander aracılığıyla ana hedefleri toplu olarak ekleyebilecek ve bunların istatistiğini görebileceksiniz. Haberlerimizi takip edin!