Bu video, Tuna Abi tarafından sunulan Rubik küpü çözme eğitim serisinin bir bölümüdür. Eğitmen, izleyicilere adım adım Sif metodu tekniklerini anlatmaktadır.. Video, Sif metodunun temel prensiplerini ve uygulamalarını ele almaktadır. İlk bölümde metodun başlangıç metodundan farkları, kısayollar ve F2 teknikleri anlatılırken, ikinci bölümde F4 ve F2 hamleleri, artı yapma teknikleri ve sarı parçaların eşleştirilmesi gösterilmektedir. Eğitmen, bu yöntemlerle 10-20 saniye civarında çözüm süresi elde edilebileceğini belirtmektedir.. Eğitim serisi ilerleyen bölümlerde hızlı artı, oval case, pil algoritmaları, finger trickleri, ileri bakış (look ahead) ve advanced versiyonlar gibi daha ileri seviye tekniklerin öğretilmesi planlanmaktadır. Eğitmen, bu metodun öğrenilmesinin pratik ve farklı kaynaklar araştırmakla mümkün olduğunu vurgulamaktadır.
Oyun 151 doğru cevap veren ülke bulma oyunu olarak tanımlanıyor. Oyuncular 1-15 yaş arası kişilerden oluşuyor. Afrika ülkeleri ve bazı küçük ülkeler eksik olarak belirtilmiş
Oyun basit ve kolay zorluk derecelerine sahip. Robotlar yenildiğinde otomatik olarak beraberliği sağlıyor. Çoban matı gibi özel taktikler mevcut
Bu video, Tuna Özsoy tarafından sunulan kapsamlı bir Rubik küpü çözme eğitim serisidir. Eğitmen, bir milyondan fazla insanın zeka küpü çözme öğrettiği videoları sayesinde aldığı yorumları değerlendirerek bu eğitim videosunu hazırladığını belirtmektedir.. Video, Rubik küpü çözme sürecini adım adım anlatmaktadır. İlk olarak hazırlık aşamaları, ardından beyaz artı yapma, "Papatya" deseni oluşturma, ilk katmanın çözümü, ikinci katmanın çözümü, sarı artı yapma ve son olarak sarı köşelerin tamamlanması gibi tüm aşamalar detaylı olarak gösterilmektedir. Her aşama için gerekli algoritmalar ve teknikler uygulamalı olarak anlatılmaktadır.. Eğitmen, beş yaşından elli yaşına kadar her yaş grubunun öğrenebileceğini vurgulamakta ve izleyicilere not alma konusunda tavsiyelerde bulunmaktadır. Video, izleyicilerin kendi küplerini çözmeleri için fırsat vererek interaktif bir yapıya sahiptir ve örnek çözümler ile desteklenmektedir.
Oyuncular 15x15'lik bir alanda SOS (yanlış hamle) yaparak puan toplamaya çalışır. Bir hata yapıldığında bot 50 puan kazanır. Oyun 100 hamle yapma hakkı sunar
Bilmeceler çocukların zekasını geliştiren eğlenceli aktivitelerdir. Yetişkinler için bilmeceler artık kolay bir seçenek haline gelmiştir. Bilmeceler çocuklara olaylara farklı açılardan bakmayı öğretir
Brooklyn'li geliştirici Wardle tarafından sevgilisi için icat edildi. Lansmanda 90 kişi oynadı, iki ayda 300 bine ulaştı. Başlangıçta günde bir oyun sınırlıydı, sonra sınırsız oynanabilir oldu
Bu video, Kırmızı Balık adlı bir kişinin sunduğu bir oyun videosu.. Videoda "Fark Bulmaca" adlı bir oyun oynanıyor. Kırmızı Balık, izleyicilere iki resim arasındaki farkı bulmalarını istiyor ve bulanları videoyu beğenmelerini söylüyor. Video yaklaşık 2 dakika sürmekte ve izleyicilerin fark bulma becerilerini test ediyor.
Ekstrem Sudoku, 9x9 kareli bulmacanın en zorlayıcı versiyonudur. Her rakam satır, sütun ve 3x3 blokta sadece bir kez kullanılabilir. Bulmacayı çözmek için ileri düzey stratejiler gereklidir
Bu video, çeşitli zeka testleri ve sihirli güçler oyunu içeren bir içeriktir. Videoda Jale, Tamer, Kemal, Hakkı, Güliz, Enis, Fatih, Ali, Arzu, Semih, Elif, Timuçin, Oya, Bekir ve Arda gibi karakterler yer almaktadır.. Video, farklı zeka testlerinden oluşmaktadır. İlk bölümde Jale'nin gerçek annesi, zaman makinesiyle gelen kişi, yalan söyleyen kişi, gerçek babası, resim öğretmeni, havuzdaki su, aynadaki yansımada görülmeyen kolye gibi zeka testleri sunulmaktadır. İkinci bölümde ise izleyicilere sihirli güçlerini belirlemeleri için bir oyun sunulmakta ve puanlarına göre telekinezi, elemental büyü, aşk büyüsü, hipnoz ve şifa büyüleri gibi farklı güçler seçilebilmektedir. Son bölümde ise farklı hikayelerde yalan söyleyen kişi, gerçek eş, sahte profil, hırsız, uzaylı ve garip durumlar gibi zeka testleri yer almaktadır.
Bu video, iki kişi tarafından sunulan bir oyun tanıtımıdır. Sunuculardan biri Akay olarak adlandırılmaktadır.. Videoda Tangram (Tanrıdan) adlı eski bir Çin oyunu tanıtılmaktadır. Tangram, bir karenin yedi geometrik şekle bölünmesiyle oluşan bir zeka oyunudur. Sunucular, oyunun parçalarını (iki büyük üçgen, bir paralel kenar, iki küçük üçgen, bir kare ve bir orta boy üçgen) göstererek, bu parçalarla nasıl çeşitli şekiller yapılabileceğini örneklerle anlatmaktadır. Ayrıca oyunun matematik ve geometri problemlerinde de kullanılabileceği ve sadece dış çizgilerini vererek iç şekilleri tahmin etme oyunları oynanabileceği belirtilmektedir.
Bu video, bir oyun içeriği üreticisinin çocukluk efsanesi olan "Balon Patlat" oyununu oynadığı bir oyun videosu. İçerik üreticisi, oyunun rekorunu kırmayı amaçlıyor.. Videoda içerik üreticisi, oyunun tüm balonlarını patlatmaya çalışarak rekor bir sürede bitirmeye çalışıyor. Oyunun zorluk seviyesi arttıkça, içerik üreticisi taktiksel oynayarak balonları patlatmaya çalışıyor. Oyun sırasında mavi, sarı, yeşil ve kırmızı balonları patlatarak ilerliyor ve sonunda oyunu bitiriyor. Video, oyunun zeka geliştirici olduğunu vurgulayarak ve izleyicilerden kendi rekorlarını yorumlarda paylaşmalarını isteyerek sona eriyor.
Bu video, bir konuşmacının 3x3 Rubik küp çözüm tekniklerini adım adım gösterdiği kapsamlı bir eğitim içeriğidir.. Video, Rubik küpünün tüm katmanlarının nasıl çözüleceğini detaylı şekilde anlatmaktadır. İçerik, beyaz katmandan başlayarak artı oluşturma, köşeleri yerleştirme, sarı katmanı tamamlama, alt katmanların eşleştirilmesi ve üst katmanın düzgünleştirilmesi adımlarını kapsamaktadır. Özellikle sarı katmanda zorlanan ve ilk katmanı yaptıktan sonra köşeleri yerleştirmeyi basitleştirmek isteyen izleyiciler için hazırlanmıştır.. Videoda ayrıca "aşağı sol, yukarı sağ" formülü gibi özel teknikler ve küpün doğru renk düzenini (kırmızı, mavi, turuncu, yeşil, beyaz, sarı) ezberlemenin önemi vurgulanmaktadır. Konuşmacı, daha önceki videoda kullandığı formüllere göre daha basit yöntemler sunarak, izleyicilerin küpü daha kolay çözebilmesini amaçlamaktadır.
"İnönü" adlı sohbet programının sezon 2'nin ikinci bölümüdür. Programda Yavuz Turgul, Berkay, Güven Murat ve diğer konuklar yer almaktadır. Berkay'ın oyunculuk kariyeri olduğu ve Bakırköy'de doğup büyüdüğü belirtilmektedir.. Programda Beşiktaş futbol takımına olan bağlılık, sonbahar mevsimi, romantizm, akıl hastalığı, turşu yapımı, zeka oyunları ve yapay zeka gibi çeşitli konular ele alınmaktadır. Konuşmacılar arasında şakalaşmalar, kişisel deneyimler ve tartışmalar yaşanmaktadır.. Videoda ayrıca Beşiktaş'ın İnonu Stadı'ndaki anılar, Sergen Yalçın ile tanışma hikayesi, oyunculuk kariyerindeki zorluklar ve İbrahim Çiçek yönetmeniyle yaşadığı deneyimler gibi özel anılar da paylaşılmaktadır. Program, yapay zeka ve sanal oyuncuların gelecekteki rolü hakkında tartışmalarla devam edip, konuşmacının terasta Beşiktaş'lı olduğunu belirten bir şarkı söylemesiyle sona ermektedir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı sudoku oyununun kurallarını hatırlatarak çeşitli örnekler çözmektedir.. Videoda sudoku oyununun temel kuralları (aynı satır ve sütunlarda aynı rakamları kullanamama, kalın çizgilerle belirlenmiş bölgelerde aynı rakamları tekrar kullanamama) hatırlatılmakta ve beş farklı sudoku örneği çözülmektedir. Örnekler dört bölgeden oluşan kolay sudoku'lardan başlayıp, altı bölgeden oluşan zor bir örneğe kadar ilerlemektedir. Her örnek için adım adım çözüm yöntemi gösterilmekte ve sudoku'nun temel mantığını pekiştirmek için bol örnek çözmenin önemi vurgulanmaktadır.
Bu video, bir baba ve oğlu ile Scotti adlı bir kişinin birlikte oynadığı bir oyunun kaydıdır. Oyuncular "Land on iki" adlı bölümde ilerlemektedir.. Videoda oyuncular, elektrik iletimi ve zıplama mekaniklerini kullanarak çeşitli zorlukları aşmaya çalışıyorlar. İlk bölümde elektrik hattı döşeyerek kapıları açma, dayıdan gelen ipuçlarını kullanma ve ıslak sünger gibi iletkenleri keşfetme gösterilirken, ikinci bölümde tahta blokları ışınla bağlama, güç küpü tepinmesi ve ışın üzerinde yürüme gibi yeni yetenekleri öğrenmektedirler.. Oyuncular, gizli bölgeleri bulmaya çalışırken çeşitli zorluklarla karşılaşırlar ve bu zorlukları aşarak yeni bir yere ulaşmaya çalışırlar. Video, 13. bölümde neler olacağına dair bir ipucu vererek sona erer.
Bu video, üç yaş çocukları için hazırlanmış bir görsel zeka ve dikkat geliştirme eğitim içeriğidir.. Video, çocuklara çeşitli görsel sorular sorarak onların dikkat ve zeka becerilerini geliştirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sorular arasında "kırmızı kareleri bulun", "en büyük kedi hangisi", "ikiz olmayanı bulun", "hangisiyle yemek yeriz", "hangisi gökte bulunur", "hangisi en yumuşak olan", "hangisi en sıcak olanı", "hangisi uçabilir", "hangisi farklı", "hangisi aynı olan tabakları gösterin" gibi çeşitli görsel karşılaştırma ve tanıma soruları bulunmaktadır.
Bu video, bir eğitmen tarafından Sudoku oyununun nasıl oynandığını anlatan bir eğitim içeriğidir.. Videoda Sudoku oyununun temel amacı, boş karelere 1'den 9'a kadar sayıları yerleştirmek olarak açıklanmaktadır. Oyunun kuralları detaylı olarak anlatılmakta ve her satır, sütun ve 3x3 kare içinde aynı sayıların sadece bir kez geçmesi gerektiği vurgulanmaktadır. Eğitmen, basit bir Sudoku bulmacasını çözerken taktiklerini göstermekte ve herhangi bir uygulamada geçici rakam olabilmesi için kurşun kalem ve normal tükenmez kalem kullanmayı önermektedir.
Bu video, bir kişinin çengel bulmacasını adım adım çözdüğü bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, çengel bulmacasının nasıl çalıştığını açıklayarak başlıyor ve ardından bir örnek bulmaca üzerinde çözüm sürecini gösteriyor.. Videoda çengel bulmacasının yapısı anlatıldıktan sonra, Deniz Seki'nin fotoğrafı ve çeşitli sorularla dolu bir bulmaca çözülüyor. Konuşmacı, soldan sağa ve yukarıdan aşağıya bölümleri ayrı ayrı çözerek, her bir kelimenin cevabını bulma yöntemlerini gösteriyor. Çözüm sürecinde "anlayış", "bakım", "hatıra", "derece", "roka", "anlam", "zamir", "tuzak", "intikam", "us", "vilayet", "buluş", "icat", "bina", "şirret", "edepsiz", "mevzu", "derebeyi", "kayınbirader", "akıllı", "etkin", "yol yöntem", "adap erkan", "afgan halkı", "peştu", "antrakt", "aktinyum", "yekta", "faiz", "ses seda", "akort", "fecir", "dualizm", "lokman ruhu", "eter", "utanma", "aşk", "zeyrek", "harekat merkezi", "rüzgar", "tevakkuf", "özerklik", "muhtariyet", "çabukça", "dea kaptır", "yücelme", "itila", "araç", "vasıta", "sayı", "bulma parası", "çevik atak", "kabul eden", "razı olan", "bilinç", "ücret", "tanıt", "öküz gözü", "teyit", "dökme demir", "adavet", "ibadet etme", "taat etmek", "resmen", "kişi olarak yok olan", "zahir", "temiz pak", "işveli" gibi kelimelerin çözümleri gösteriliyor.