3. Sınıf Zaman Ölçüleri Problemleri
Bir yıl 365 gündür. Bir yıl 52 haftadır. Zaman, olayların oluş sürelerini ifade eder
- sanalokulumuz.com
Bir yıl 365 gündür. Bir yıl 52 haftadır. Zaman, olayların oluş sürelerini ifade eder
1953'te 54 numaralı milli kilogram prototipi kullanılmaya başlandı. Okka (kıyye) 400 dirhem (1280 gr) değerindeydi. Tonilato 1000 kg olarak kabul edildi
Bu video, Bülbül Öğretmen tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Öğretmen, 3. sınıf öğrencilerine zaman ölçüleri konusundaki problemleri çözmektedir.. Videoda saat ve dakika hesaplamaları için çeşitli problemler adım adım çözülmektedir. Öğretmen önce izleyicilere her sorudan önce videoyu durdurup kendi cevaplarını yapmalarını önermekte, ardından soruları detaylı olarak açıklamaktadır. Sorular arasında arızalı saat hesaplamaları, yürüyüş süreleri, spor karşılaşmaları, ders çalışma süreleri, tren kalkış saatleri, futbol maçının bitiş saati, otobüs yolculuğu süresi ve uyku süresi hesaplamaları bulunmaktadır.. Her soru için saat-dakika dönüşümleri detaylı olarak gösterilmekte ve çıkarma-toplama işlemlerinin nasıl yapılacağı anlatılmaktadır.
Bu video, bir eğitmen ve Zeynep Hanım adlı bir katılımcı arasında geçen bir matematik problem çözümüdür. Eğitmen, Zeynep Hanım'a bir matematik sorusu sormaktadır.. Videoda eğitmen, "iki çeyreğin toplamından oluşan ölçüye tam iki çeyrek beş harfli iki yarım nedir?" sorusunu sormaktadır. Katılımcılar bu soruyu yanlış cevaplamakta ve eğitmen, sorunun yanıltıcı olduğunu açıklamaktadır. Eğitmen, zaman ölçülerini (dakika, saniye, salise) örnek olarak vererek sorunun doğru cevabını bulmaya çalışmaktadır.
13:00'te uyanan kişi 120 dakika sonra uyanmıştır. 90 dakikalık maç 19:00'da başlamıştır. Oto yıkamacı 50 dakikada otomobili yıkamaktadır. Film 15:15'te başlayıp 70 dakika sürmektedir
Time orders of magnitude combine base units with decimal prefixes. Base units typically are seconds or years. Clock and calendar time use duodecimal or sexagesimal orders
Bu video, bir öğretmenin 4. sınıf öğrencilerine yönelik hazırladığı eğitim içeriğidir. Öğretmen, zaman ölçülerinden problem çözme konusunda ikinci videoyu hazırladığını belirtiyor.. Video, zaman ölçüleriyle ilgili çeşitli problemlerin çözümünü adım adım göstermektedir. Öğretmen, her sorudan önce izleyicilere videoyu durdurup kendi cevaplarını yazmalarını tavsiye ediyor. Videoda toplam sekiz farklı problem çözülmekte olup, bu problemler arasında ders saatleri, yolculuk süreleri, çalışma süreleri, hız-hareket problemleri ve tarih hesaplamaları bulunmaktadır. Her problem için detaylı çözüm adımları gösterilmekte ve zaman hesaplamaları için çıkarma ve toplama işlemlerinin nasıl yapılacağı açıklanmaktadır.
Bu video, bir öğretmenin 4. sınıf öğrencilerine yönelik hazırladığı eğitim içeriğidir. Öğretmen, sınavlarda ve yazılarda karşılaşılabilecek zaman ölçüleri problemlerini çözmektedir.. Videoda toplam 8 farklı zaman ölçüleri problemi adım adım çözülmektedir. Problemler arasında tren yolculuğu, sporcu antrenmanları, uyku süreleri, işçi çalışma saatleri, uçak yolculukları, sinema izleme süreleri, ürün son kullanma tarihleri ve zaman hesaplamaları bulunmaktadır. Öğretmen, özellikle çıkarma işlemlerinde komşudan saat alma, gün-ay-yıl hesaplamaları ve zaman birimleri arasındaki dönüşümler gibi zor konulara özellikle vurgu yapmaktadır. Video sonunda öğretmen, bu problemlerin devamı da hazırlanacağını belirtmektedir.
Bu video, bir öğretmenin 4. sınıf öğrencilerine yönelik hazırladığı matematik dersi yazılı sınavı sorularını çözdüğü eğitim içeriğidir.. Videoda öğretmen, 4. sınıf öğrencilerinin ikinci dönemin birinci yazılı sınavında çıkabilecek soruları adım adım çözmektedir. İçerikte kesirlerin karşılaştırılması, paydası belirli olan en büyük basit kesir, bölme işlemleri, tam sayılı kesirlerle toplama ve çıkarma işlemleri, zaman ölçüleri (dakika-saat dönüşümleri), zaman problemleri ve üçgenlerin isimlendirilmesi gibi konular ele alınmaktadır.. Öğretmen her soruyu detaylı olarak açıklamakta, özellikle zaman problemlerinde saat-dakika dönüşümlerini ve üçgenlerin kenar uzunluklarına göre isimlendirilmesini örneklerle açıklamaktadır. Video, öğrencilere yazılı sınavlarına hazırlık için faydalı olabilecek bir içerik sunmaktadır.
Dünya, insanların, hayvanların ve bitkilerin üzerinde yaşadığı gezegendir. Dünya kendine has şekli ve sürekli dönme hareketi gösterir
Uzay mekikleri en yüksek 58.536 km hıza ulaşabilir. Ay'a en kısa yolculuk 8 saat 35 dakika sürdü. Apollo uzay aracı Ay'a 3 gün 3 saat 49 dakikada ulaştı. Dünya'dan Venüs'e en kısa yolculuk 109 gün sürer. Güneş'e ulaşmak için yaklaşık 607 saat gerekir
Bu video, Bülbül Öğretmen tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Öğretmen, 4. sınıf öğrencileri için matematik konularında zor sorular çözmektedir.. Videoda öncelikle kesirler ve zaman ölçüleri konularında toplam yedi zor soru çözülmektedir. Bu sorular arasında su deposu kapasitesi hesaplaması, tam sayılı kesirler, yaş hesaplama, günlük etkinlik süreleri ve koşu yarışı süresi hesaplaması bulunmaktadır. Daha sonra, öğrencilerin sık yaptığı bir hata olan teneffüs hesaplamalarını doğru şekilde yapma konusunda bir problem çözülmektedir.. Öğretmen, her soru için adım adım çözüm yöntemlerini göstermekte ve öğrencilerin önce kendi çözümlerini yapmaları, sonra öğretmenin çözümünü kontrol etmeleri önermektedir. Son dersin saat 15:10'da bittiği gibi pratik bir problem çözümü de videoda yer almaktadır.
Bu video, bir öğretmenin zaman ölçüleri ile ilgili problemleri çözdüğü bir eğitim içeriğidir. Öğretmen, öğrencilere soruları çözmeden önce videoyu durdurup kendi cevaplarını bulmalarını önermektedir.. Videoda toplam altı farklı zaman ölçüleri problemi çözülmektedir. Problemler arasında futbolcu antrenmanı, sınav süresi, uyku süresi, futbolcu transfer süresi ve iş saatleri gibi çeşitli senaryolar bulunmaktadır. Her problem için adım adım çözüm yöntemi gösterilmekte, saat ve dakika hesaplamaları detaylı olarak anlatılmaktadır. Özellikle bir günün bitiminden yeni bir güne geçiş durumlarında dikkat edilmesi gereken noktalar vurgulanmaktadır.
Bu video, bir matematik öğretmeninin 4. sınıf öğrencilerine zaman ölçüleri ve tarih hesaplamaları konusunu anlattığı eğitim içeriğidir.. Videoda öncelikle zaman ölçüleri (saat-dakika, dakika-saniye, yıl-ay-gün) ile ilgili toplama ve çıkarma işlemlerinin nasıl yapılacağı adım adım gösterilmektedir. Daha sonra, Serkan Bey'in Almanya'ya gitme ve dönüş tarihleri üzerinden (23 Ağustos 2012 - 14 Nisan 2016) tarihler arasındaki süre hesaplama yöntemi detaylı şekilde anlatılmaktadır.. Öğretmen, basit toplama örneklerinden başlayarak fazlalık olan dakikaları saatlere dönüştürme, çıkarma işlemlerinde komşudan yardım alma tekniğini ve farklı tarih yazım şekillerinin sonuçta aynı çıkacağını vurgulayan örneklerle konuyu pekiştirmektedir.
"Kolay Okul" kanalında yayınlanan bu video, bir öğretmenin 4. sınıf öğrencilerine zaman ölçüleri konusunu anlattığı bir matematik dersidir.. Video, yıl, ay, gün, saat ve hafta arasındaki ilişkileri açıklayarak başlıyor ve bu birimler arasındaki dönüşümleri örneklerle gösteriyor. Daha sonra artık yıl kavramı anlatılıyor ve 2000 yılından itibaren artık yılların nasıl tespit edileceği açıklanıyor. Ders, problem çözme kısmına geçileceği bilgisiyle devam ediyor ve öğretmenin öğrencilere teşekkür etmesiyle sonlanıyor.. Öğretmen, öğrencilere matematikte biraz geride kaldıklarını belirtiyor ve izleyicilerden istedikleri sayfaları yazmalarını istiyor.