• Buradasın

    SOLAS

    Özetteki ilgi çekici içerikler

    • Denizde Can Güvenliği ve Kurtarma Eğitimi

      Bu video, SOLAS (Uluslararası Deniz Güvenliği Sözleşmesi) kapsamında hazırlanmış, gemi personeline ve yolculara yönelik kapsamlı bir eğitim içeriğidir.. Video, denizde can güvenliği için gerekli bilgileri ve uygulamaları detaylı şekilde ele almaktadır. İçerikte role cetvelleri, role talimleri, yangınla mücadele, can filikaları, can yelekleri ve gemideki can kurtarma araçlarının kullanımı gibi konular açıklanmaktadır. Ayrıca helikopterle kurtarma operasyonları, helikopter pisti hazırlığı ve kurtarma sapanının kullanımı gibi acil durum teknikleri de anlatılmaktadır.. Video, bir serinin parçası olup, diğer bölümlerde kapalı filikalar, kızaklı filikalar, kurtarma botları, cansallar ve gemiyi terk ettikten sonra canlı kalabilme yolları gibi konular ele alınmaktadır. Can kurtarma araçlarının düzenli bakımının önemi ve filika koyverme tertibatlarının doğru kullanımı gibi pratik bilgiler de sunulmaktadır.

      • youtube.com
    • SOLAS VGM and Tare Weight Requirements

      SOLAS VGM regulation introduced by IMO in 2011 to enhance maritime safety. Requires accurate container gross mass declaration before loading. Prevents incorrect vessel stowage decisions and cargo loss

      • msc.com
    • Hand Free Yanma Özellikleri ve Kullanım Alanları

      Bu video, denizcilere yönelik hazırlanmış bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, hand free yanma cihazlarının özelliklerini detaylı şekilde anlatmaktadır.. Video, hand free yanma cihazlarının teknik özelliklerini ve kullanım alanlarını açıklamaktadır. Cihazların su geçirmez ambalaj içinde olması, kendi içinde ateşleme mekanizması bulunması, minimum 15.000 mum şiddetinde ışık vermesi, en az bir dakika yanması ve suyun altında kaldıktan sonra da yanmaya devam edebilmesi gibi teknik detaylar paylaşılmaktadır. Ayrıca, SOLAS A ve SOLAS BP can sallarında bulunması gereken el mayta sayıları da belirtilmektedir.

      • youtube.com
    • Denizcilik Sözleşmeleri Modülü İçeriği

      150 grt üzeri ve 24 metre üzeri gemilere yükleme hattı sertifikası zorunludur. Gemilerde yükleme hatları Plimsol markalarıyla işaretlenir. TF, F, T, S, W ve WNA olmak üzere altı farklı yükleme hattı vardır. Savaş gemileri ve 150 grt altı gemiler bu sertifikadan muaftır

      • megep.meb.gov.tr
    • Denizde Can Güvenliği ve Kurtarma Eğitimi

      Bu video, SOLAS (Uluslararası Deniz Güvenliği Sözleşmesi) kapsamında hazırlanmış, gemi personeline ve yolculara yönelik kapsamlı bir eğitim materyalidir.. Video, denizde can güvenliği için gerekli bilgileri ve acil durumlarda hayatta kalma tekniklerini ele almaktadır. İçerik, role cetvelleri, yangınla mücadele, can filikaları, can yelekleri ve gemideki can kurtarma araçlarının kullanımı gibi konuları kapsamaktadır. Ayrıca helikopterle kurtarma operasyonları, kurtarma sapanları, kuşak sapanları ve kılavuz halatları gibi ekipmanların kullanımı da detaylı olarak anlatılmaktadır.. Video, bir serinin parçası olup, farklı kaselerde kapalı filikalar, kızaklı filikalar ve kurtarma botları, can salları ve cam filikalar, gemiyi terk ettikten sonra canlı kalabilme yolları gibi konular ele alınmaktadır. Güvenlik breefingleri ve gemideki can kurtarma araçlarının düzenli bakımının önemi de vurgulanmaktadır.

      • youtube.com
    • DBA/VGM Sistemi ve Önemi

      DBA/VGM, konteynerlerin tartılıp bakanlık sistemine girilmesi uygulamasıdır. Sistem, konteynerlerin güvenli yüklenmesini sağlamak için zorunludur. 1 Temmuz 2016'dan itibaren DBA bilgisi olmayan konteynerler yüklenemez

      • turkon.com
    • ADMIRALTY Vector Chart Service Overview

      World's leading official digital maritime chart service with over 18,000 ENCs. Provides coverage for 4,000 major ports worldwide, including 70 unique ones. Delivers weekly updates via email, online or DVD. Compatible with all type-approved ECDIS machines

      • admiralty.co.uk
    • Titanic Disaster and Its Aftermath

      Titanic was the largest ocean liner at the time, carrying 2,435 passengers. Ship struck iceberg at 23:40 on April 14, 1912, despite six ice warnings. Collision caused hull damage, opening six compartments to sea. Ship sank at 02:20 on April 15, killing over 1,500 people

      • en.wikipedia.org
    • SOLAS Deniz Güvenliği Sözleşmesi Ana Bölümleri

      1974 Uluslararası Denizde Can Güvenliği Sözleşmesi temel düzenlemeleri içerir. Sözleşme, denizlerde can güvenliği için uluslararası standartları belirler. 1988 Protokolü ile harmonize sörvey ve belgelendirme sistemi kurulmuştur

      • kalyeta.com
  • Yazeka sinir ağı makaleleri veya videoları özetliyor