Yüksek çözünürlüklü ekran ve güçlü donanım ile gerçekçi görsel deneyim sunar. Kulak içi hoparlörler üç boyutlu ses deneyimi sağlar. Geniş görüş açısı ve ergonomik tasarım uzun süreli kullanımda rahatlık verir
The Telegraph'tan 5/5, IGN'den 9/10, GamesRadar+'dan 4.5/5 puan aldı. Steam üzerinden binlerce sanal gerçeklik oyunu oynanabilir. 12 yaş altı çocuklar için uygun değil
Intel i7 and Nvidia 1800 or better needed for VR headset. Steam account required for SteamVR functionality. HTC VivePort account needed for monthly free games
Bu video, bir öğretmenin ikinci modülün son değerlendirme sınavının cevaplarını paylaştığı bir eğitim içeriğidir. Öğretmen, "Güncel ve Gelişmekte Olan Teknolojiler" modülündeki 14 sorunun cevaplarını detaylı şekilde açıklamaktadır.. Videoda öğretmen, sınavın %78 başarı oranıyla geçtiğini belirterek her sorunun doğru cevabını ve yanıtlarını paylaşmaktadır. Sorular arasında mobil teknolojilerin eğitimde kullanımı, artırılmış gerçeklik, sanal gerçeklik, oyunlaştırma, yapay zeka, doğal dil işleme, derin öğrenme, blok tabanlı kodlama ve bilgi işlemsel düşünme becerileri gibi konular yer almaktadır. Öğretmen, bazı soruların yanlış cevaplarını da belirterek izleyicilere sınav hazırlığı için ipuçları vermektedir.
VR glasses require smartphone with gyroscopic sensors and 4-inch screen. Download VR apps from Google Play or App Store. Place phone in headset mount and align screen center. Adjust lens spacing and focus once
Bu video, Ahmet, Adem, Emre ve diğer katılımcıların yer aldığı eğlenceli bir yarışma içeriğidir. İlk bölümde sanal gerçeklik gözlükleri takarak Minecraft'ta yapı kapışması yarışması, ikinci bölümde ise jakuzi içinde helikopter kazanma yarışması gösterilmektedir.. Video, iki farklı yarışma etabını içermektedir. İlk bölümde katılımcılar VR gözlükler takarak Minecraft'ta anomali yapma yarışmasına katılmakta ve Ahmet bombardilo krokodil yaparak ilk yarışmayı kazanmaktadır. İkinci bölümde ise jakuzi içinde balık tutma, okçuluk, balon uçurma, zombi savunma ve final eleme etabı olmak üzere beş aşamalı bir yarışma düzenlenmekte ve sonunda Emre helikopterin sahibi olmaktadır.. Yarışmaların her iki aşamasında da katılımcılar çeşitli zorluklarla karşılaşmakta ve eğlenceli diyaloglarla dolu bir ortam yaratmaktadır.
Bu video, Tina, Doni, Tyler, Kevin, Dani, Eva ve Enes gibi karakterlerin yer aldığı bir komedi animasyon veya çizgi film formatındadır.. Video üç ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde arkadaşlar sanal gerçeklik kaskları kullanarak "zengin fakir ve ultra zengin" ve "gizli odalar" trendlerine dalmaya çalışırlar. İkinci bölümde fakir bir kızın özgürlük arayışı, kıyafet yarışması ve Tina ile rekabeti anlatılır. Son bölümde ise Kevin ve Dani'nin bir canavarla mücadelesi ve Dani'nin Kevin'i sevdiği belirtilir.. Videoda karakterlerin birbirleriyle olan etkileşimleri, komik durumları ve birlikte geçirdikleri maceralar konu edilmektedir. Özellikle fakir kızın kıyafet yarışmasında kazanması ve özgürlüğe kavuşması ile Kevin ve Dani'nin birbirlerine olan sevgileri vurgulanmaktadır.
Bu video, bir konuşmacının film ve televizyon endüstrisinin çeşitli yönlerini detaylı şekilde anlattığı bilgilendirici bir içeriktir.. Video, film yapımının teknik ve sanatsal yönlerinden başlayarak, finansal kaynaklar, ünlülerin yaşadığı zorluklar, sahne yapımının karmaşıklığı, sanal gerçeklik teknolojisi, streaming platformlarıyla rekabet, film ve TV arasındaki farklar, ses efektleri, casting süreci, oyunculuk mesleğinin zorlukları ve film başarısını etkileyen faktörler gibi konuları kronolojik olarak ele almaktadır.. Videoda ayrıca film setindeki güvenlik önlemleri, kostüm tasarımcılarının rolü, oyunculukta improvisasyonun önemi, medyanın toplumsal etkileri, klasik filmlerin modern filmlere göre avantajları ve başarısız filmlerin endüstriye etkileri gibi konular da incelenmektedir. Konuşmacı, film endüstrisinin sadece ekranda görünen sahnelerden ibaret olmadığını, arka planda çok daha karmaşık bir süreç olduğunu vurgulamaktadır.
Sanal gerçeklik, teknoloji ile gerçek ve hayalin birleştirilmesidir. Sanal öğrenme ortamları, öğrencilerin öğrenme deneyimlerini zenginleştirir. Yapay zekalarla gerçekçi dünyalar yaratılabilmektedir
Bu video, bir aile drama ve macera filmi formatında sunulmuştur. Ana karakterler arasında Richard, Darwin, Gamba, Nicole ve aile üyeleri bulunmaktadır. Darwin ve Gamba ikiz kardeşler olarak tanıtılmaktadır.. Video, bir ailenin yaşadığı çeşitli olayları konu almaktadır. İlk bölümde bir polis kontrolü ve ailenin yaşadığı bir macera gösterilirken, ikinci bölümde Darwin'in "o şey" olarak adlandırdığı bir nesneyi bulma çabası anlatılır. Daha sonra Darwin ve Gamba'nın odalarının ayrılması ve bunun sonucunda yaşanan duygusal zorluklar gösterilir. Son bölümde ise Nicole'nin sanal gerçeklik içinde yaşadığı bir macera ve ailenin onu kurtarma çabaları yer alır. Video, aile bağlarının önemini ve birlikte çalışmanın gerekliliğini vurgulamaktadır.
Bu video, bir kişinin sanal gerçeklik oyununda kedi olarak bir gün geçirmeye çalıştığı eğlenceli bir içeriktir. Videoda ana karakter, babaanne ve bir robot karakterleri yer almaktadır.. Videoda, ana karakter gözlük takarak kedi olma deneyimini yaşar ve babaannenin evinde çeşitli kedi davranışlarını deneyerek maceralar yaşar. Kedi, evi dağıtma, televizyon kumandasını kapatma, kumbarayı parçalama, fareleri yakalama, balık pişirme, yemek yapma gibi kedi davranışlarını deneyerek babaannenin evinde çeşitli görevler tamamlamaya çalışır.. Videoda ayrıca kedi, babaannenin bilgisayar şifresini bulmaya çalışır, kitapları devirir, köstebekleri öldürür ve çeşitli görevler tamamlamaya çalışır. Babaanne ise kediyi tavayla kovalar ve ona yemek vermez. Video, kedi ve babaanne arasındaki komik etkileşimleri ve kedinin çeşitli görevleri yerine getirme çabalarını göstermektedir.