Bu video, bir içerik üreticisinin Boğaziçi Üniversitesi'nde düzenlenen Çevre Ödülleri törenini izlediği bir vlog formatındadır. Videoda Elektroteknoloji Kulübü ve Öğrenci Kolu'ndan Sanem adlı ikinci sınıf kimya mühendisi öğrencisi ile röportaj yapılmakta, ayrıca İstanbul Teknik Üniversitesi'nden Doçent Doktor Berte Mutlu ve Yuvam Dünya Derneği temsilcisi de yer almaktadır.. Videoda, Boğaziçi Üniversitesi'nde düzenlenen Çevre Ödülleri töreninin hazırlanma süreci, törenin kendisi ve ödül konuşmaları gösterilmektedir. Tören, 18 oylamalı kategoride çevreci şirketlere ve bireylere ödül vermek amacıyla düzenlenmekte, "Yılın Çevreci Üniversitesi" ödülü İstanbul Teknik Üniversitesi'ne verilmektedir.. Videoda ayrıca Boğaziçi Üniversitesi'nin etkinlik organizasyonu, kulüp faaliyetleri ve üniversite yaşamının farklı yönleri de gösterilmektedir. Tören, Boğaziçi Üniversitesi'nin en popüler binalarından biri olan Albert Koy Binası'nda gerçekleştirilmektedir.
Bu video, İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral Kampüsü'nde gerçekleştirilen bir röportajdır. Röportajda Öğrenci Destek Merkezi Direktörü Burak Mutçalıoğlu, üniversitenin ilk mezunlarından biri olarak kampüs hayatı hakkında bilgi vermektedir.. Röportajda Bilgi Üniversitesi'nin kampüs özellikleri, öğrenci kulüpleri, görevli öğrenci programı, spor olanakları ve engelli öğrenciler için politikaları ele alınmaktadır. Burak Mutçalıoğlu, üniversitenin şehir içindeki konumu, 113 aktif kulübü, görevli öğrenci programı, spor takımlarının başarıları ve Engelsiz Bilgi Birimi gibi konuları detaylı şekilde anlatmaktadır. Video, üniversiteye ilgi duyan öğrenciler için üniversitenin sunduğu imkanları tanıtmayı amaçlamaktadır.
Bu video, İstanbul Arel Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri ve Liderlik Ofisi Müdürü İsmail Belli tarafından sunulan bir tanıtım videosu.. Videoda, üniversite tercih sürecinde öğrencilerin öğrenci kulüplerini de değerlendirmeleri tavsiye ediliyor. İsmail Belli, İstanbul Arel Üniversitesi'ndeki sekiz öğrenci kulübünün (kültür ve sanat kulüpleri, mesleki kulüpler, bilimsel kulüpler, spor kulüpleri, sosyal sorumluluk kulüpleri ve gezi kulüpleri) faaliyetlerini detaylı şekilde anlatıyor. Her kulübün misyonu, düzenlediği etkinlikler ve üniversitenin sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal gelişimine katkıları hakkında bilgi veriliyor.
Ders programlarının yanında güven ve sorumluluk duygusu geliştirir. Bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinlikleri kapsar. Sınıf öğretmeni öğrencinin ilgi ve yeteneklerine göre kulüp seçimini yapar
Bu video, 24 yıllık eğitim tecrübesine sahip ve Hacettepe Psikoloji mezunu Bülent Büke'nin Mektebim adlı eğitim modelini tanıttığı bir sunum formatındadır. Konuşmacı, Bursa, Yalova ve İznik okullarının kurucu temsilciliğini yapmakta ve merkez koordinatörü Basi Bey, bölge koordinatörü Turhan Bey ile basın danışmanı Sinemanın da katıldığı bir toplantıda konuşmaktadır.. Video, Türkiye'deki eğitim sisteminin mevcut durumunu ele alarak Mektebim'in sunduğu alternatif modeli anlatmaktadır. Konuşmacı, Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlılığını vurgulayarak, teorik bilgilerin pratiğe uygulanması, disiplin ve özgüven eğitimi, toplumsal değerlerin öğretimi gibi temel prensiplerini açıklamaktadır. Ayrıca Endüstri 4.0 kapsamında kodlama dersleri, küresel farkındalık, finansal okuryazarlık ve elektronik tasarım dersleri gibi modern eğitim yöntemlerini vurgulamaktadır.. Videoda ayrıca Bursa'daki okulların spor eğitimi, öğrenci kulüpleri, STEM eğitimleri ve meslek yönlendirmesi gibi programları detaylı şekilde anlatılmaktadır. Koç Okulu'nun "Magnetis" adlı eğitim modeli, İznik'te kurulan kampüs, yurt projesi ve yurtdışı değişim programları hakkında bilgiler verilmektedir. Robert Koleji'nin üç farklı kampüsünün (Özlüce, Yalova ve İznik) fiziksel özellikleri, donanımları ve öğrenci kapasiteleri de detaylı şekilde açıklanmaktadır.
Bu video, Sabancı Üniversitesi'ndeki öğrenci kulüpleri ve akademik imkanlar hakkında bilgi veren bir tanıtım içeriğidir. Videoda bir öğrenci, endüstri mühendisliği eğitimi ve bu eğitimin kendisine sağladığı avantajlar hakkında konuşmaktadır.. Video, Sabancı Üniversitesi'nin sosyal ve akademik gelişim için sunduğu imkanları anlatarak başlıyor. Öğrenci kulüpleri ve interdisipliner ders alma zorunluluğu gibi akademik imkanlar vurgulanıyor. Daha sonra endüstri mühendisliği eğitiminin analitik düşünme, kısıtlamaları göz önünde bulundurma ve en iyi sonuca ulaşma becerilerini geliştirdiği, bu bilgilerin şirketin temel felsefesine uygun olarak kullanıldığı anlatılıyor.
Bu videoda Beykent Üniversitesi Öğrenci Dekanı Serhat Butur, üniversitenin öğrenci kulüpleri, kişisel gelişim ve kariyer birimi hakkında bilgi veriyor. 2016'dan beri üniversitede görev yapan Butur, öğrencilerin sosyal ve kültürel etkinliklerinde yer alıyor.. Video, öğrencilerin en çok merak ettiği altı soruyu cevaplıyor: üniversite bünyesindeki kulüp sayısı, kulüplerin faaliyetleri, kişisel gelişim ve kariyer biriminden nasıl destek alınabiliyor, eğitim ve sertifika programları var mı ve mezuniyet sonrası üniversite ile iletişim devam ediyor mu. Ayrıca üniversitenin mezun sistemiyle ilgili çalışmalarını ve mezunlarla ilişkilerini de anlatıyor.. Videoda 88 öğrenci kulübünün pandemi döneminde 66'dan 88'e yükseldiği, kişisel gelişim biriminin sunduğu kariyer danışmanlığı, eğitim programları ve iş-staj olanakları detaylı şekilde anlatılıyor. Üniversitenin elektrikli araç, insansız deniz taşıtları, yangın söndürme dronları ve akıllı otomatlar gibi projelerde öğrencilere katılma fırsatı sunacağı da belirtiliyor.
MSGSÜ'de 40'tan fazla öğrenci kulübü bulunmaktadır. Kulüplerin koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Lütfiye Başak Özdoğan'dır. Her kulübün bir başkanı ve bir danışmanı vardır
Öğrencilerin sosyal sorumluluk ve toplum hizmeti konularında farkındalık kazanmalarını sağlamak. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin sosyal duygusal becerilerini desteklemek. Tüm okullarda öğrenci kulüpleri aracılığıyla yürütülen çalışmaları düzenlemek
Bu video, Anlatsın.com platformunda öğrenci kulüpleri için yönetim panelinin nasıl kullanılacağını adım adım gösteren bir eğitim içeriğidir. Anlatıcı, "Yağmur Şahin" adıyla örnek bir hesap oluşturarak süreci göstermektedir.. Video, kulüp üyelerinin kişisel profil oluşturma, kulüp tecrübelerini ekleme ve panel yönetimi adımlarını detaylı şekilde anlatmaktadır. İçerikte kulüp panelinin dashboard sekmesi, istatistikler, logo ve sosyal medya ekleme özellikleri ile yeni soru ekleme süreci gösterilmektedir. Ayrıca, kulüp üyelerinin profillerini nasıl oluşturacakları ve potansiyel üyelerle nasıl iletişim kuracakları da açıklanmaktadır.
Yönetmelik, eğitim kurumlarında sosyal etkinliklerin usul ve esaslarını düzenler. Sosyal etkinlikler öncelikle ders saatleri dışında uygulanır. Her öğrenci en az bir sanat veya spor dalında kulübe üye olmalıdır. Sosyal etkinlikler kurulu eylül ayında planlama yapar
Bu video, Türkiye Hukuk Üniversitesi'ndeki hukuk topluluklarının salgın sürecinde nasıl adaptasyon yaptıklarını anlatan bir röportaj formatındadır. Videoda çeşitli hukuk kulüplerinin temsilcileri yer almaktadır.. Video, üniversite öğrencilerinin akademik ve kişisel gelişiminde öğrenci kulüplerinin rolüne değinerek başlıyor ve ardından salgın sürecinde bu kulüplerin nasıl etkilendiğini inceliyor. Kulüp temsilcileri, Zoom, Instagram, YouTube gibi çevrimiçi platformları kullanarak etkinliklerini nasıl devam ettirdiklerini, sosyal sorumluluk projelerini nasıl uyguladıklarını ve teknik gezileri gibi fiziksel etkinliklerin yerine kitap okuma seferberliği gibi alternatif aktiviteler başlattıklarını anlatıyorlar. Video, bir sonraki bölümde hukuk kulüplerinin yeni öğrenci kazanımını nasıl sağladıklarını ele alacağını belirterek sona eriyor.
Öğrencilerin sosyal sorumluluk ve toplum hizmeti konularında farkındalık kazanmalarını sağlamak. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin sosyal duygusal becerilerini desteklemek. Tüm okullarda öğrenci kulüpleri aracılığıyla sosyal sorumluluk çalışmaları yürütmek
Bu video, öğrenci kulüplerinin ve özellikle kariyer kulüplerinin sunduğu faydaları anlatan bir tanıtım içeriğidir. Konuşmacılar kendi deneyimlerini paylaşarak kulüp faaliyetlerinin sunduğu avantajları anlatmaktadır.. Video, kulüpçülüğün ekip çalışması, kriz yönetimi, sosyal çevre oluşturma ve ilgi alanlarını keşfetme gibi faydalarını ele alıyor. Ayrıca, bir kariyer kulübü olan MİS'in sene boyunca gerçekleştirdiği beş büyük etkinlik (kariyer günleri, endüstri mühendisliği günleri, markete girdap, eğitim ve long term learning), sosyal sorumluluk projeleri ve eğlence aktiviteleri hakkında detaylı bilgiler veriliyor. Video, kulüp üyelerinin MİS'i "aile", "kaynaşma", "eğlence", "emek", "gönüllülük" ve "uyum" gibi kelimelerle tanımlamasıyla sona eriyor.
Bu video, İzmir Ekonomi Üniversitesi'nin düzenlediği oryantasyon programını tanıtan bir belgesel formatındadır. Videoda üniversite rektör yardımcısı Prof. Dr. Cemal Dinçer, öğrenci kulüpleri ve spor koordinatörü Sinem Konuralp ile çeşitli kulüp başkanları yer almaktadır.. Video, İngilizce hazırlık eğitimini tamamlayan ve 2013-2014 akademik yılında birinci sınıfa geçen öğrencilerin oryantasyon programını konu almaktadır. Program kapsamında 70'den fazla öğrenci kulübü stant kurarak sosyalleşme imkanları sunmakta, halk dans kulübü, tango kulübü, müzik ve ritim kulüpleri, motosiklet kulübü gibi çeşitli aktiviteler tanıtılmaktadır. Ayrıca, üniversite mezunu olmanın yeterli olmadığı, nitelikli bir eğitimin ve sosyal olabilmenin önemi vurgulanmaktadır.
Bu video, Erzurum'daki bir üniversitenin endüstri mühendisliği bölümünü tanıtan bir tanıtım filmidir.. Video, endüstri mühendisliğinin tanımı ve alanıyla başlayıp, mezunların çalışabileceği sektörleri anlatmaktadır. Ardından bölümün laboratuvarları, akademik imkanları, ikinci öğretim programı ve yabancı dil eğitimi hakkında bilgiler verilmektedir. Son olarak, öğrencilerin katılabileceği öğrenci kulüpleri ve organizasyonlar tanıtılmaktadır. Video, endüstri mühendisliği bölümüne ilgi duyanlar için kapsamlı bir tanıtım sunmaktadır.
Üniversitede 119 aktif öğrenci kulübü bulunmaktadır. Kulüpler akademik, toplumsal ve kişisel gelişime katkı sağlar. Öğrenciler ekip çalışması ve iletişim becerilerini geliştirir