"Yol Açık" adlı otomobil programında Ahmet Çelik, Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul ve gazeteci Ufuk Sandık ile bir sohbet gerçekleştiriliyor. Programda ayrıca güvenli sürüş uzmanı Alptekinalp de yer alıyor.. Video, Mazda'nın Türkiye'deki serüveni, marka felsefesi ve teknolojik gelişmeleri üzerine odaklanıyor. İlk bölümde Mazda'nın 1985'ten beri Türkiye'deki faaliyetleri, "sadelik içinde asalet" felsefesi ve Skyactiv motoru hakkında bilgiler paylaşılıyor. İkinci bölümde ise Mazda CX-5 modelinin teknik özellikleri, tasarımı ve sürüş deneyimi detaylı olarak inceleniyor.. Programda ayrıca güvenli sürüş konuları ele alınıyor ve şerit içinde kalma, sinyal kullanımı gibi önemli bilgiler veriliyor. Son bölümde ise doğa sporları haber turu kapsamında İda Ultra ve En Uzun Gece yarışları hakkında bilgiler sunuluyor.
Japonya otomotiv sektöründe teknoloji ve kaliteyi ön planda tutuyor. Japon araçları güvenilirlik ve sağlamlık testlerinden üstün başarıyla geçiyor. Sade, şık ve işlevsel tasarım anlayışı hakim. Yüksek performans ve motor gücü sunuyor. Düşük yakıt tüketimi ve ucuz yedek parça avantajı var
Japon otomobilleri güvenilirlik ve sağlamlık açısından öne çıkıyor. Geniş model yelpazesi ve kaliteli malzeme sunuyorlar
Otomobil üreticileri maliyetleri düşürmek için ortak parça üretimine başvuruyor. Şanzıman üretiminde ortak üretim motorda başarılı, şanzımanda zor. Çoğu üretici şanzımanları farklı firmalardan temin ediyor
Bu video, 1990'lı yıllardan günümüze kadar satılan Mazda E2000 ticari aracının detaylı bir incelemesini sunuyor.. Video, Mazda E2000'ün 1980'li yılların sonunda Türkiye'ye gelişinden 2007 yılına kadar olan sürecini anlatıyor. Aracın dış tasarımı, özellikle ön tamponunun zamanla nasıl dışa doğru uzadığı, teknik özellikleri (dizel motor, 71 beygir güç, 62 litre yakıt tankı, 1.520 kg boş ağırlık, 2.910 kg maksimum yüklü ağırlık) ve kullanım alanları (binek kullanım, gıda ve temizlik malzemesi taşımacılığı) detaylı şekilde açıklanıyor.
Bu video, Mazda araçlarında bulunan uyarı ve gösterge ışıklarının anlamlarını açıklayan bir eğitim içeriğidir.. Video, araç kontrol panelindeki uyarı ve gösterge ışıklarının renk kodlarına göre anlamlarını detaylı şekilde anlatmaktadır. Kırmızı ışıkların acil durum uyarıları, sarı ışıkların kontrol gerektiren durumları ve mavi/yeşil ışıkların sistem durumunu belirten durumları açıklanmaktadır. Ayrıca, araç çalıştırıldığında kısa süre yanıp sonra sönen ışıkların anlamları ve kullanıcı el kitabından daha fazla bilgi edinme yolları da paylaşılmaktadır.
Bu video, bir otomobil bakım ve temizlik sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda bir teknisyen ve yardımcısı, 39 bin kilometredeki bir Mazda aracının bakımını yapmaktadır.. Videoda Mazda aracının yağ değişimi, hava filtresi değişimi, antifriz değişimi ve motor temizliği gibi bakım işlemlerinin adım adım gösterildiği görülmektedir. Teknisyen, Zico marka yağ ve antifriz kullanarak aracın bakımını yaparken, her bir işlemin nasıl yapılacağını ve neden bu ürünlerin tercih edildiğini açıklamaktadır. Ayrıca, aracın motor içi temizliği, filtrelerin değiştirilmesi ve antifriz sisteminin yenilenmesi gibi teknik detaylar da videoda yer almaktadır.
Original Mazda parts are specifically made for Mazda and meet specifications. Non-genuine parts are manufactured by third parties without quality control. Non-genuine parts may not suit specific car models and void warranty. Non-original parts are cheaper but have shorter lifespan
Bu video, Mazda araçlarının kontrol panelindeki uyarı ve gösterge ışıklarının anlamlarını açıklayan bir eğitim içeriğidir.. Video, aracın çalıştırıldığında kısa süre yanan uyarı ve gösterge ışıklarının renk kodlarına göre anlamlarını detaylı şekilde anlatmaktadır. Kırmızı ışıkların (ana uyarı ışığı, şarj sistemi, motor yağı basıncı, hava yastığı, motor soğutma suyu sıcaklığı yüksek) hemen durdurulması gerektiği, sarı ışıkların (ABS, hidrolik direksiyon bakımı, lastik basıncı izleme) bir süreliğine yola devam edilebileceği ancak Mazda yetkili servisi ile iletişime geçilmesi gerektiği, mavi, yeşil veya diğer renklerdeki ışıkların ise (motor soğutma suyu sıcaklığı düşük, uzun farlar açık) sistemden haberdar etmek için kullanıldığı açıklanmaktadır.
Bu video, Mazda Club tarafından gerçekleştirilen Mazda CX-3 Power Sense paketli modelin test sürüşü incelemesidir. İnceleme, üç kişinin (konuşmacılar ve Ilhan adlı bir kişi) iki günlük test sürüşünden sonra yapılan değerlendirmeleri içermektedir.. Video, Mazda CX-3'ün yakıt tüketimi, motor performansı, şanzımanı, sürüş konforu ve teknolojik özelliklerini detaylı şekilde ele almaktadır. İnceleme, aracın dış görünümünden başlayarak iç mekan, koltuklar, malzeme kalitesi ve teknolojik özelliklerine kadar kapsamlı bir değerlendirmeye sahiptir.. Test edilen aracın ortalama yakıt tüketimi 6.80 litre civarında olduğu, 100 km'de 6.20 litre elde edildiği belirtilmektedir. Aracın 1.50 SCRactive dizel motoru sessiz çalışmakta, tam otomatik şanzımanı konforlu geçişler sunmakta ve MRCC (Manuel Refahlı Yolcu Kontrolü), adaptif LED farlar, uzunluk sensörleri ve park yardımcıları gibi teknolojik özelliklere sahiptir.
Bu video, en sorunsuz otomobil markalarını sıralayan bir bilgilendirme içeriğidir.. Video, en sorunsuz otomobillerde onuncu sıradan başlayarak birinci sıraya doğru ilerleyen bir sıralama sunmaktadır. Sıralamada Mazda, Nissan, Mitsubishi, Honda, Smart, Kia, Kubra, Toyota, Subaru ve birinci sırada Lexus yer almaktadır. Her marka için aldığı puan da paylaşılmaktadır.
Launched as Mazda Atenza in Japan, replacing Capella/626. Available as sedan, hatchback, and wagon with various engine options. Produced at Hofu Plant in Japan and Flat Rock in North America. Received facelift in 2005 with new transmissions and wheels. Mazdaspeed6 variant introduced in 2006 with 272 PS turbocharged engine
Bu video, bir araba tamircisiyle yapılan röportaj formatındadır. Videoda farklı ustalar araba markalarının dayanıklılığı hakkında görüşlerini paylaşıyor.. Video, en az arıza veren ve en çok arıza veren araba markaları hakkında bilgiler sunuyor. Ustaların görüşlerine göre, en az arıza veren markalar Japon grupları olan Toyota, Honda, Mazda ve Infinity'dir. En çok arıza veren markalar ise Volkswagen grubu olarak belirtiliyor. Ayrıca, yeni nesil araçların (5. ve 6. Euro) daha az arıza verdiğini, ancak tamamen arıza vermemesi mümkün olmadığını vurguluyorlar.
Bu video, bir sunucu tarafından gerçekleştirilen makyajlı Mazda 6 otomobilinin detaylı bir inceleme içeriğidir.. Video, Mazda'nın son beş yıldır yaşadığı yenilenme süreci ve yeni tasarım dilini (Koda) ele alarak başlıyor. İçerik, aracın dış tasarımından başlayarak iç mekana, teknik özelliklere ve sürüş deneyimine kadar kapsamlı bir inceleme sunuyor. Mazda 6'nın boyutları, bagaj hacmi, motor özellikleri, şanzıman sistemi ve sürüş konforu gibi teknik detaylar detaylı olarak anlatılıyor.. Videoda ayrıca aracın 2 litrelik atmosferik motorunun 165 beygir gücü, 14/1 sıkıştırma oranı, Skyactive teknolojisi, head-up display, gösterge paneli ve elektronik sistemleri gibi teknik özellikleri de inceleniyor. Mazda 6'nın genel değerlendirmesiyle video sonlanıyor.
Mazda Familia launched in 1963 as family car with 782cc engine. First generation produced 400,000 units, mainly for export. Initially offered as van, later added sedan and pickup versions. First US market models featured round headlights
Bu video, bir sunucu ve 70 yaşındaki babası tarafından gerçekleştirilen otomobil inceleme formatındadır. Baba, otobacı olarak yıllarca Almanya'dan Türkiye'ye otomobil getirmiş ve ayrıca Mazda RX-8 sahibi olmuştur.. Videoda, 30 yıllık tarihine sahip ve dünya çapında bir milyondan fazla satılan Mazda MX-5'in özel versiyonu detaylı olarak inceleniyor. İnceleme, arabanın dış tasarımı, iç mekan özellikleri, yakıt tüketimi (100 km'de 7.30 litre), performans değerleri (181 beygir, 205 Nm tork) ve sürüş deneyimi üzerine odaklanıyor.. Videoda ayrıca arabanın özel renk, Ryze'nin ürettiği 17 inçlik alüminyum jantlar, Recaro koltuklar ve Bose müzik sistemi gibi özel özellikleri tanıtılıyor. Baba, Mazda RX-8'ini anlatırken, sunucu ise test ettiği arabanın far aydınlatma performansını ve kullanım kolaylığını vurguluyor.
Bu video, birkaç kişinin otomotiv bayisi hakkında yaptıkları sohbeti içermektedir. Konuşmacılar arasında otomotiv sektöründe çalışan veya araç satın alan kişiler bulunmaktadır.. Videoda, Bursa'daki bir otomotiv bayisi hakkında bilgiler paylaşılıyor. Konuşmacılar, bu bayinin Honda ve Hyundai'nin Bursa bayisi olduğunu, ayrıca Mazda gibi diğer markaları da sattığını belirtiyorlar. Bazı konuşmacılar bayinin ikinci el araç satışı yaptığını, bazılarının ise bayiden araç satın aldıklarını ve memnun kaldıklarını anlatıyorlar. Video, otomotiv bayisi hakkında genel bilgiler ve deneyimler üzerine odaklanıyor.
Benzin TV'de yayınlanan bu otomobil inceleme programında, sunucu Mazda RX-7 FD3 modelini tanıtmakta ve 24 yaşındaki Yamaha fabrika pilotu Toprak Razgatlıoğlu ile röportaj yapmaktadır.. Video, Mazda RX-7 FD3'ün tarihçesi ve teknik özellikleri hakkında bilgiler sunarak başlıyor, ardından Toprak Razgatlıoğlu'nun motosiklet sporundaki kariyeri anlatılıyor. İkinci bölümde ise Toprak ve arkadaşı, 1994 model Mazda RX-7'yi inceliyor ve aracın sürüş deneyimini paylaşıyorlar.. Videoda Mazda RX-7'nin Wankel motoru, sıralı turbo sistemi, viraj kabiliyeti ve sürüş hissiyatı detaylı olarak ele alınıyor. Ayrıca aracın Japonya'daki vergilendirme sistemi nedeniyle ilk başta satılmadığı, daha sonra popülerleştiği ve Avrupa'da az sayıda olduğu bilgisi de paylaşılıyor.
Bu video, Örümcek Abi kanalında yayınlanan bir araba yarışma içeriğidir. Videoda Recep, Batman, Örümcek, Kaptan ve Baldi adlı kahramanlar Mazda ailesinin çeşitli modelleriyle çatı parkuru yarışmasına katılmaktadır.. Videoda Mazda'nın RX-8, MX-5, RX-7, CX-30, Mazda 3 ve Mazda 6 modelleri çatı parkuru üzerinde test edilmektedir. Yarışmacılar sırayla parkuru deneyerek, sadece Mazda MX-5 ve Mazda 6'nın başarılı performans gösterdiği, diğer tüm arabaların diskalifiye olduğu görülmektedir. Parkurun çok zor olduğu ve özellikle RX-8 ve RX-7'nin aynı noktada diskalifiye olduğu belirtilmektedir.
Bu video, Alper adlı bir konuşmacı ve diğer kişilerin Mazda RX-8 modelini incelediği ve test sürüşü yaptığı bir otomobil tanıtım içeriğidir.. Video, Türkiye'de çok az bulunan ve özel bir konuma sahip olan RX-8'in teknik özellikleri, performansı ve bakım ihtiyaçları hakkında detaylı bilgiler sunuyor. İnceleme, aracın motor yapısı, yakıt tüketimi, bakım maliyetleri ve tamir imkanları gibi konuları ele alırken, aynı zamanda aracın iç mekanı, sürüş hissiyatı ve performansı hakkında da bilgiler veriyor.. Videoda RX-8'in 200-230 bin TL fiyat aralığında olduğu belirtiliyor ve R3 nesilindeki iyileştirmeleri anlatılıyor. Ayrıca aracın diğer spor araba modelleri (Subaru STI, Mazda M3, M5, M6) ile karşılaştırması yapılıyor ve Wankel motorlu araçlara ilgi duyanlar için faydalı bilgiler sunuluyor.