E-posta Sonlandırma Seçenekleri ve Kullanımı
Huffington Post'a göre en yaygın sonlandırma mesajları: Thanks, isim/baş harfler, Sincerely, Love, Regards. "Love" resmi e-postalar için uygun değildir
- engoo.com.tr
Huffington Post'a göre en yaygın sonlandırma mesajları: Thanks, isim/baş harfler, Sincerely, Love, Regards. "Love" resmi e-postalar için uygun değildir
Sekiz farklı soru ile kişilik özellikleri test ediliyor. Sorular sır tutma, moda, özür dileme ve öğrenme gibi konuları kapsıyor
Venüs yönetimindeki Yükselen Teraziler zarafet ve estetik duygusuna sahiptir. Çevrelerindeki insanlarla uyum sağlamaya çalışırlar. Çatışmalarda dengeyi korumaya özen gösterirler
Bu video, bir grup kişinin yer aldığı komedi sketçisi formatında hazırlanmış olup, Fatma adında bir kız çocuk da konuşmacılar arasında yer almaktadır.. Videoda, erkeklerin kadınlarla konuşurken kullandıkları kibarca ve kibarsızca laflar karşılaştırmalı olarak ele alınmaktadır. İlk bölümde "anneanneni", "terörist mi" gibi kibarsızca laflar ile "kamyon tankeri gibi olan kalçayı", "mükemmel kavramının insan vücuduyla bütünleşmiş hali" gibi kibarca laflar örneklenirken, ikinci bölümde "maşallah" ifadesiyle başlayan ve dış görünüşü takdir eden lafların nasıl rahatsız edici olabileceğine dair yorumlar yapılmaktadır.. Video ayrıca kibarca laf atmanın zenginlere mahsus bir özellik olduğu ve orta yol bulmanın zorluğu gibi konuları da komik bir dille ele almaktadır. Sosyal medyada yaygınlaşan rahatsız edici iltifatlar konusu da videoda işlenen temalar arasındadır.
Would, will'in geçmiş zaman karşılığıdır. Türkçedeki "-ecekti, acaktı" eklerini karşılar. Kibarca rica ve istek cümlelerinde kullanılır
İnsan günlük yaşamda iletişim kurma ihtiyacı duyar. Konuşma şekli ve adabı önemlidir. Kaba ve patavatsız konuşmak insanları uzaklaştırır. Nazik iletişim dili kullanmak gerekir
Would, will'in geçmiş zaman halidir ve geçmişteki geleceği anlatır. Was/were going to'dan farklı olarak sadece yan cümlelerde kullanılır. Olumsuz cümlelerde "wouldn't" kısaltması kullanılır
Bu video, bir konuşmacının İbrahim Tatlıses hakkında kişisel bir anlatımını içermektedir. Konuşmacı, Tatlıses'in eleştirilere maruz kaldığını ve bunların nedeni olarak kendi geçmişini anlatmaktadır.. Videoda konuşmacı, İbrahim Tatlıses'in nasıl geldiğini bilmeden eleştirilmesinin yanlışlığını vurgulayarak başlıyor. Ardından kendi çocukluğundan örnekler veriyor: Maslak'tan ciğer getirmesi, babasının çay ocağı işletmesi ve kendi ailesinin gelişimi. Anlatım, İbrahim Tatlıses'in kibarlığı ve toprakla olan bağlantısı üzerine yoğunlaşıyor, aynı zamanda annesinin Kürtçe konuşarak Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olduğunu ve torunlarının üniversitede okuduğunu belirterek aile gelişimini de anlatıyor.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı "tenzih etmek" kelimesinin anlamını açıklamaktadır.. Videoda "tenzih etmek" kelimesinin iki ana anlamı ele alınmaktadır: kusurdan uzak tutmak ve ayrı tutmak. Konuşmacı, özellikle siyasetçiler ve kibar konuşmaya çalışanların bu kelimeyi çok kullandığını belirterek, "tenzih etmek"in kusurlu ve kabahatli olmadığını, kötü vasıflardan soyutlandırıldığını bildirmek anlamına geldiğini örneklerle açıklamaktadır.
Bu video, bir televizyon programında erkek adayların değerlendirildiği bir bölüm. Programda Semih, Adnan ve Hüseyin adlı erkek adaylar hakkında konuşuluyor.. Videoda katılımcılar erkek adayları yakışıklılık, karizmatiklik, dürüstlük ve kibarlık gibi özelliklerle değerlendiriyor. Özellikle Semih'in yakışıklılığı, karizması ve kibarlığı üzerinde duruluyor. Ayrıca Adnan ve Hüseyin hakkında da kısa değerlendirmeler yapılıyor. Programın sonunda katılımcılar arasında Semih'e olan ilgi ve ona olan duygular paylaşılıyor.
Bu video, İngilizce sınıf kurallarını Türkçe ve İngilizce olarak anlatan bir eğitim içeriğidir.. Video, İngilizce sınıf kurallarını sırasıyla açıklamaktadır. Kurallar arasında başkalarını rahatsız etmeden çalışmak, sınıfı temiz tutmak, konuşmak için elini kaldırmak, öğretmenin konuşurken dinlemek, başkalarına karşı kibar olmak, arkadaşlarına vurmamak, tekme atmamak, ittirmemek, ödevleri yapmak ve okul kurallarına uymak bulunmaktadır.
Bu video, bir animasyon dizisinin bir bölümüdür. Ana karakterler Mich, Starla ve arkadaşları Rigby, Mitro ve Pops'tur. Mich, Starla'nın ailesiyle tanışmak için kibarlık eğitimi almaya karar verir.. Videoda, Mich'in Starla'nın ailesiyle tanışmak için Kanat Krallığı adlı lüks bir restoranda kibarlık eğitimi alması ve uygulaması anlatılır. Arkadaşları ona kibarlık kuralları öğretir, ancak Mich'in kibarlık taklidi başarısız olur ve garson tarafından dışarı atılır. Sonunda Starla'nın ailesiyle tanışır ve kibarlık eğitiminin gerekliliğini anlar. Video, Mich'in kibarlık eğitimi sonrası arkadaşlarıyla birlikte çöplüğe gitmesiyle sona erer.
Bu video, bir konuşmacının Ahmet Davutoğlu hakkında düşüncelerini paylaştığı bir sohbet formatındadır. Konuşmacı, Davutoğlu'nun kişisel özelliklerini ve siyasi konumunu değerlendirmektedir.. Videoda Ahmet Davutoğlu'nun çocuksu temizliği, vicdanı, merhameti ve kibarlığı vurgulanmaktadır. Konuşmacı, Davutoğlu'nun çalışkanlığını, Türkiye'yi sevdiğini ve Mehdi'yi beklediğini belirtmektedir. Ayrıca, Davutoğlu'nun milletin büyük bir kısmının sevgisini kazandığını, ancak bazen telaşlandığını ve muhatap olma üslubuna yanıldığını da ifade etmektedir.
Bu video, bir içerik üreticisinin izleyicilerinin yorumlarını okuyup yanıtladığı sohbet formatında bir içeriktir. İçerik üreticisi, Paris ve New York'ta yaşadığını belirterek deneyimlerini paylaşmaktadır.. Video, Türk kızlarının kibarlık seviyesi, erkeklerin onlara yaklaşımı ve toplumsal ilişkiler üzerine odaklanmaktadır. İçerik üreticisi, izleyicilerden gelen yorumları okuyarak, Türk kızlarının kibarlık göstermesinin yanlış anlaşıldığına dair durumları ve erkeklerin Türk kızlarına olan ilgisinin yüksek egoların sebebi olabileceği görüşünü paylaşmaktadır.. Videoda ayrıca Türk toplumunda kibarlık ve nezaket konusundaki algılar, kapı açma gibi basit nezaket eylemlerinin karşılık almayışı, kibarlığın eziklik olarak algılanması ve nezaketsizliğin güç olarak görülmesi gibi konular ele alınmaktadır. İçerik üreticisi, Okan Bayülgen'in ilk talk show programlarında telefonla bağlananlara fırçalayıp telefonu yüzüne kapatarak popüler olduğunu örnek göstermektedir.
Bu video, Dedektif Raptor ve ekibinin yer aldığı eğitici bir animasyon hikayesidir. Hikayede Dedektif Raptor, Muhteşem Ekibi ve mahalle sakinleri (postacı, Fiko) yer almaktadır.. Video, Dedektif Raptor'un kibarlık konusunu anlattığı bir hikaye şeklinde ilerlemektedir. İlk bölümde Dedektif Raptor, kibarlık ve isteklerin nasıl ifade edilmesi gerektiğini göstermek için bir örnek sunar. Daha sonra Dedektif Raptor ve ekibi, mahalledeki sokak tabelalarının aniden değişmesi sorununu çözmeye çalışırlar. Postacı ve Fiko arasındaki anlaşmazlık, kibarlık eksikliğinden kaynaklanır ve Dedektif Raptor'un müdahalesiyle bu sorun çözülür. Video, kibarlığın önemini vurgulayan bir mesajla sona erer.
Bu video, bir okul ortamında geçen animasyon veya çizgi film formatında bir komedi anlatımıdır. Ana karakter Casey, Paris'ten gelen kibar ve nazik bir kızdır. Diğer karakterler arasında Ani, Tyler, Bayan Christie (müdür) ve "velet yaz" olarak adlandırılan bir grup öğrenci bulunmaktadır.. Video, Casey'nin okula ilk gününde karşılaştığı zorbalık ve kibarlık hareketini konu alır. Casey, üzgün ve yalnız olan diğer kızlara yardım ederek onların güvenini kazanır ve okul müdürü tarafından desteklenir. Ancak Tyler ve arkadaşları Casey'yi okuldan atmak için bir komplo kurarlar, ancak Casey'nin kibar davranışları onları etkiler ve sonunda Tyler onun suçsuz olduğunu itiraf eder.. Videoda ayrıca "kibar ve şirin" trendi etrafında gelişen olaylar ve karakterlerin bu trendi nasıl benimsediği gösterilmektedir. Okul müdürü, Casey'in canlı yayını izleyerek onun kibarlık hareketini destekler ve okulu "terbiyeli bir dönem" ilan eder.