Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı pasif gelir kavramını ve kaynaklarını anlatmaktadır.. Video, pasif gelirin tanımı ile başlayıp, yedi farklı pasif gelir kaynağını detaylı olarak incelemektedir: satış ortaklığı, stok fotoğrafçılık, YouTube kanalı, uygulama geliştirme, sesli kitap, e-kitap ve blog sayfaları. Her bir kaynak için pratik örnekler verilmektedir. Video sonunda, elde edilen pasif gelirlerin dolar, altın, euro veya hisse senedi gibi ikinci bir pasif gelir kaynağına dönüştürülmesi gerektiği vurgulanmaktadır.
Bu videoda Sevim, Özgür ve Boğaziçi Üniversitesi öğrencisi, izleyicilerin sıkça sorduğu sorulara cevap vermek amacıyla üniversite bursları hakkında bilgi paylaşıyorlar.. Video, çeşitli üniversite burs imkanlarını (ilk yüz bursu, Boğaziçi Üniversitesi bursu, İS Bankası ödülü, Ten Üstün Başarı Bursu, KYK bursu, TÜBİTAK bursu) detaylı olarak anlatıyor. Her bursun miktarı, başvuru koşulları, geçerlilik süreleri ve avantajları açıklanıyor. Ayrıca öğrencilerin gelir kaynakları (part-time çalışma, koçluk) ve seyahat masraflarını nasıl ucuza getirdikleri hakkında bilgiler veriliyor.. Videoda Boğaziçi'nin yurt imkanları, burs başvurularının nasıl yapılacağı ve bir öğrencinin ortalama 10-15 bin lira arası gelir elde edebileceği gibi pratik bilgiler de paylaşılıyor. Konuşmacılar, sınav motivasyonunun sadece üniversite kazanmakla sınırlı olmadığını, para kazanmanın da önemli bir etken olduğunu vurguluyorlar.
Konsolide bütçe, genel ve katma bütçenin birleşiminden oluşur. Cari harcamalar doğrudan üretimi artırmayan, kısa vadeli harcamalardır. Transfer harcamaları, devlete yapılan mali ve sosyal yardımlardır
Amazon 2012'de 61,1 milyar dolar net satış gerçekleştirdi. Şirketin toplam perakende satışları 50 milyar dolar civarında. Yıllık gelirleri son on yılda yüzde 10 artış gösterdi
Derneğin merkezi Ankara'da olup, İngilizce adı HEPA'dır. Sağlık ekonomisi ve politikası alanlarının gelişimine katkıda bulunmak amacıyla kurulmuştur. Dernek başkanı Prof. Dr. Zafer Çalışkan'dır
Bu video, bir YouTube içerik üreticisinin kendi kanalında para kazandıran ve kazanmayan içerikler hakkında bilgi verdiği bir eğitim içeriğidir. İçerik üreticisi, 8.700 abonesi ve 5.666.000 izlenme sayısına sahip bir kanal sahibidir.. Video, YouTube'da para kazanmak için hangi tür içeriklerin uygun olduğunu ve hangilerinin uygun olmadığını açıklamaktadır. İçerik üreticisi, kendi kanalındaki videoları örnek göstererek, telif hakları, reklam uygunluğu ve gelir kaynakları hakkında bilgiler vermektedir. Ayrıca, eğitim kanallarının daha yüksek gelir sağladığı, güncel reklam kampanyalarının (örneğin iPhone 11) video içeriklerine etkisi ve videoların eğitici veya eğlenceli olması gerektiği vurgulanmaktadır.
Bu video, 13 yaşından beri internetten para kazanan ve on yıldır sosyal medya alanında çalışan Muratcan Safyürek tarafından sunulan bir bilgilendirme içeriğidir.. Video, YouTube'dan para kazanma yöntemleri ve vergi konularını ele almaktadır. Özellikle YouTube vergi istisnasının yeni değişiklikleri, sponsorluk, affiliate marketing ve eğitim satışları gibi tüm gelir kaynakları için uygulanan vergi istisnası ve şirket kurmadan stopaj ödeyerek vergi ödeme imkanı detaylı olarak anlatılmaktadır.. Videoda ayrıca YouTube'da para kazanma için gerekli olan 4000 saat ve 1000 abone sınırının dışında 15 farklı para kazanma yöntemi, vergi hesaplamaları ve şirket kurmanın avantajları karşılaştırmalı olarak sunulmaktadır. İzleyicilerin kendi durumlarını değerlendirmelerine yardımcı olacak bilgiler içermektedir.
Taksiciler ticari kazanç elde edebilir. Araç kiralama geliri gayrimenkul sermaye iradı sayılır. 2018'den sonra ticari plaka satışından elde edilen kazançlar vergiden muaftır
Bu video, Efe adlı bir oyun rehberinin yeni başlayanlar için hazırladığı bir oyun rehberidir. Efe, oyunda ilk zamanlarda nasıl efektif geçirileceğini anlatmaktadır.. Video, oyunda başlangıç stratejilerini detaylı şekilde ele almaktadır. İlk olarak tohum ve altın ile başlayıp, sandık yapımı, balıkçılık, toplayıcılık ve çiftçilik gibi temel gelir kaynaklarını açıklamaktadır. Ayrıca kasabalılarla ilişkileri geliştirme, halkevi yapımı, akıtaç yapımı ve kahve sistemi kurma gibi önemli konulara değinilmektedir. Özellikle çilek tohumu satın alma, yumurta şölenine kadar para biriktirme ve kasabalılarla iyi ilişkiler kurma gibi stratejik tavsiyeler sunulmaktadır.
Bu video, zenginlik kavramını açıklayan bilgilendirici bir içeriktir. Konuşmacı, zengin olmanın ne anlama geldiğini ve zengin olmanın belirtilerini anlatmaktadır.. Video, zengin olmanın 15 farklı göstergesini detaylı şekilde ele almaktadır. Bu göstergeler arasında çalışmayı bıraksanız bile standardınızı yıllarca devam ettirebilme, hayatınızı kontrol altına alma, finansal açıdan güvende olma, birden fazla gelir kaynağına sahip olma, faturalar için endişe etmeme ve finansal krizleri fırsat olarak görme gibi konular yer almaktadır. Video, zengin olmanın sadece para değil, bilgi, zevk ve yaşam tarzı gibi faktörleri de içerdiğini vurgulamaktadır.
Bu video, 2014 yılından beri YouTube'da aktif olan ve 2017'den beri düzenli para kazanan bir YouTuber'ın deneyimlerini anlattığı bir eğitim içeriğidir.. Videoda konuşmacı, YouTube sayesinde nasıl beş farklı gelir kaynağı oluşturduğunu anlatıyor. İlk olarak Google Adsense geliri, ardından referanslı sistemler (özellikle Baynes borsası), influencer marketing, ev satın alarak kira geliri ve son olarak YouTube'dan para kazanma eğitim seti gibi gelir kaynaklarını paylaşıyor. Ayrıca internetten para kazanmaya yeni başlayanlar için beş önemli tavsiye veriyor: ilk gelir kaynağının önemini vurgulamak, kazanılan paraları gelir kaynağı oluşturmaya harcamak, kitle oluşturmanın değerini anlamak, akıllıca çalışmanın çok çalışmaktan daha önemli olduğunu ve herkesin yaptığını yaparak zengin olamayacağını belirtiyor.
Twitch İştirak Programı yayıncılara bağlantı üzerinden gelir imkanı sunar. Programa katılmak için 50 takipçi, 8 saat yayın ve 7 gün yayın gerekir. Son 30 günde her yayında ortalama 3 izleyiciye ulaşmak şarttır
Bu video, bir içerik üreticisinin youtuber ve Twitch yayıncısı olma konusunda tavsiyeler verdiği bir eğitim içeriğidir.. Video, youtuber ve Twitch yayıncısı olmanın temel prensiplerini anlatmaktadır. İçerik üreticisi, kısa ve akılda kalıcı isim seçmenin, farklı şeyler yapmanın, doğal olmanın, eleştirilere açık olmanın ve düzenli video paylaşmanın önemini vurgulamaktadır. Ayrıca youtuberların Google reklamlarından, sponsorlardan ve abonelerden para kazandığını, Twitch yayıncılarının ise bağışlardan, reklamlardan ve sponsorlardan para kazandığını açıklamaktadır.
Bu video, farklı kişilerin yatırım ve birikim konusundaki görüşlerini içeren bir röportaj formatındadır. Katılımcılar arasında devlet memuru, emekli, inşaat mühendisi ve fotoğraf sanatçısı bulunmaktadır.. Videoda katılımcılar kendi geçim kaynaklarını (devlet maaşı, emeklilik, inşaat işi, halı sahası) ve yatırım yapma deneyimlerini paylaşıyorlar. Bazıları yatırım yapmış, bazıları ise yapamamış durumda. Ayrıca bireysel emeklilik sistemi hakkında bilgiler veriliyor ve katılımcılar bu konudaki düşüncelerini paylaşıyorlar. Video, yatırım yapmanın önemi ve farklı yaş gruplarındaki insanların bu konudaki yaklaşımları üzerine odaklanıyor.
Kızılay 1868'de Dr. Abdullah Bey öncülüğünde kuruldu. İlk gelir kaynağı savaş zamanı yaralı askerlere yardım kampanyalarından sağlandı. 1877-78 ve 1897 savaşlarında toplam 72.583 Osmanlı Lirası toplandı
Bu video, bir animatör ve içerik üreticisinin kişisel deneyimlerini anlattığı bir vlog formatındadır. Konuşmacı, animasyon, podcast, stand-up ve yalan makinesi gibi farklı alanlarda faaliyet gösteren bir profesyoneldir.. Videoda konuşmacı, animasyon kariyerine başlarken yaşadığı ekonomik zorlukları ve ailesinin bu konudaki tepkilerini anlatıyor. İlk zamanlarda aylık 400-500 lira kazanırken, zamanla podcast ve yalan makinesi gibi ek gelir kaynakları bulduğunu paylaşıyor. Ayrıca, ailesinin riskli işleri kabul etmek istememesi ve kendisine "bu işlerden çok kazanamayacaksın" demesi gibi zorluklarla karşılaştığını, ancak bu durumlarda daha da çalışarak kendini geliştirdiğini ve başarıya ulaştığını anlatıyor. Video, izleyicilere benzer deneyimlerini paylaşmaları için bir çağrıyla sonlanıyor.